Gå til innhold

Når la dere babyen på eget rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vugge på soverommet vårt, men han skal på eget rom når han skal over i sprinkelseng. Hvor gammel bør han være da? Han er så urolig om natten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi flyttet Ina inn på eget rom da vi skulle begynne med nattavvending.

Da var hun ca 6 mnd.

Det er nok litt opp til hver enkelt, har lest at man skal ha barna inne på samme rom som mor og far til de er 1 år, men det er jo ikke alltid det går. Jenta vår våknet med det samme jeg la meg og skulle ha pupp, og til slutt så våknet hun hver 30 min for å puppe og kose, og det sier seg jo selv at det ikke går.

Nå ligger hun i naborommet, med dørene åpne, da kan jeg se rett bort på senga hennes når jeg ligger i senga vår. er vel ikke mer enn ca 2 1/2 meter mellom sengene våre.

Gjør det som er riktig for deg, det er det viktigste.

Skrevet

Vi flyttet inn sønnen vår på eget rom litt før han var 7 mnd.

Fra første natten har han sovet mye bedre på det rommet, så for var det ikke noe problem.

Tror nok jeg hadde flyttet han ut av rommet vårt før, hvis rommet hans hadde vært klart.

Skrevet

Me la Victoria på eige rom frå ho var ca 6 mnd..Fordi me hadde teppegulv på det soverommet me hadde då, og ho har astma..Sov mykje bedre med ein gang..no ligg ho på eige rom i andre etasje.Me har soverom i første.Har dørene opne, så me høyrer når ho er vaken.

No ligg andremann på rom med oss...Men tenker han blir flytta på eige rom når han er ca 6-7 mnd....han søv natta rundt no og er 2 mnd.Håper det fortsetter,

Skrevet

Vetle var også 6 mnd da han fikk eget rom. Har sikkert vært tidligere ute om rommet var ferdig tidligere. Både vår og hans søvn e mye bedre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...