Amelia*Okt06+juni09* Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Junior på 8 mnd har blitt så stor og tung at trehjulingen vår er blitt fryktelig vond å manøvrere og dessuten farlig ustabil i det siste når han ligger/sitter i bagen (blir veldig fremtung). Jeg byttet derfor til sportsvogndelen i går og har gått vår første tur i dag. Endte med at han begynte å skrike etter en stund og ville ikke sove. Han virket ikke redd eller noe, og han har ofte gjort dette i bagvogna også - men hva mener dere, er det for tidlig med forovervendt sportsvogn når han er 8 mnd? Den kan dessverre ikke snus mot meg (TFK Joggster Twist)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Tja, optimalt sett er det vel for tidlig. Vår knert fyller 1 år snart, og vi har akkurat (les forrige lørdag) byttet over til kjøredoning med nesen vendt fra oss. Jeg var ikke helt fornøyd med det, men i den andre vogna, hvor han satt med oss var han tydelig misfornøyd og skulle absolutt snu seg andre vei. Så når vi snudde han ble han rolig og fornøyd igjen. Da tok vi sjansen og kjøpte oss en 3-hjuling, veldig fornøyd med det... MIn konklusjon blir at, ja, kanskje han er for liten...
selfangerkjerringa Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Vi snudde til framovervendt da eldstejenta var 7mnd. For henne var det perfekt, hun stortrivdes fra første stund. Av div årsaker har jeg måttet hatt mimimais på snart 6mnd framovervendt også, hun har det som plommen i egget virker det som. Men jeg foretrekker å ha henne vendt mot meg ei lita stund framover.
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Har hatt sportsvogn til mini siden jul, han er også født i oktober. Han nektet da å ligge i bagen når han var våken, skulle se hva som foregikk. Han storkoser seg vendt fra meg, titter og ser på alt som skjer rundt han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå