debbie Skrevet 20. juni 2007 #1 Del Skrevet 20. juni 2007 hei hei jeg lurer veldig på åssen jeg skal gå frem til legen min når jeg skal ta dem undesøkelsene som trengs før danmarks tur! kan jeg lissom buse ut med at d er noe jeg har lyst til... og må jeg ta enten åpen eller anonym donor? åssen fåregår prossesen nedi danmark ? masse spørsmål inni hodet mitt egentlig hehe håper veldig på at noen er snille og svarer meg på dette og på andre ting jeg burde tenke på kanskje... evig takknemllig for svar og for at d er noen der ute og snakke med Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9640203-lurer-p%C3%A5-ting-ang-donor-i-danmark/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
❤lille stjerne❤ Skrevet 20. juni 2007 #2 Del Skrevet 20. juni 2007 Hei! Jeg anbefaler deg å fortelle det til legen din, det gjør hele prosessen mye enklere å ha en lege som vet hva som foregår. Jeg bestilte bare en time og forklarte kort og greit for min lege at jeg trengte å få tatt den og den prøven fordi de krevde det før inseminasjon i Danmark. Både legen og andre som f.eks jordmødre på sykehuset når vi har vært på kontroll etc har tatt dette kjempefint, være hyggelige og positive. Når det gjelder åpen eller anonym donor er dette noe du må ta stilling til selv utfra hva som føles riktig for deg. Det står en del informasjon om dette og alle andre praktiske ting i et hefte du får fra Stork klinikken (hvis det er dem du skal bruke). Du får et helseskjema som du skal fylle ut og en del informasjon som du skal lese igjennom. Så avtaler du med klinikken når du skal ha journalsamtale (en samtale der dere går igjennom detaljer, spørsmål, opplysningene på helseskjemaet ditt etc. Samtalen kan foregå pr telefon). Når dette er gjort kan du reise og bli inseminert i førstkommende syklus om du vil. Du finner masse informasjon om å finne eggløsning, eggløsningstester etc i heftet fra Stork. Nå skriver jeg det som gjelder om det er Stork klinikken du har tenkt å bruke for det er bare de jeg kjenner til. Andre klinikker har kanskje litt andre prosedyrer, men det er bare å ta kontakt så veileder de deg videre. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9640203-lurer-p%C3%A5-ting-ang-donor-i-danmark/#findComment-9644675 Del på andre sider Flere delingsvalg…
debbie Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 21. juni 2007 tusen takk for svar... har kontaktet stork faktisk hehe jeg må ringe for journalsamtale så gjør jeg dette her... håper alt går fint og at d ikke blir noen problemer sånn med leger osv er jo ikke gøy om dem skal komme med sine meninger osv Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9640203-lurer-p%C3%A5-ting-ang-donor-i-danmark/#findComment-9648061 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå