Gå til innhold

Hva gjør dere med søsken?

twoboys & a girl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror det er best og riktig for barna å være i barnehagen, med voksne som har tid til dem og barn å leke med. Du får lite tid sammen med han på dagtid, babyen vil kreve det meste av deg og jeg tror det vil bli mere sjalusi når han må gå å forholde seg til det hele dagen. Jeg hadde nok valgt å hatt full barnehage eller 80% , heller tatt endag innimellom hvor han var hjemme, og heller sørget for at han heller fikk kortere dager (komme litt senere og hentes tidligre) da har du mere overskudd til å ha kvalitetstid sammen med han når pappaen kommer hjem fra jobb!

Håper du finner ut hva som er det beste for dere alle!

Min sønn har igjen ett år i barnehage, og hatt full plass de siste to årene. Har som regel hatt 1 eller 2 dager fri, og dagene er fra 9.30 til 15.00 ca. (Er student, så hatt muligheten til å ha han hjemme. Nå venter jeg nr 2 i august, og da skal han ha 4 dagers uke, slik at mandager er han hjemme med lillesøster og mamma.

Ellers er jeg nok enig i innlegget over, heller kortere dager, og evt en fri dag nå og da :) De har jo veldig godt av å være i barnehagen også synes jeg!

de to eldste går på skole,har ikke sfo,de to minste går i b-hage. han som blir 3 skal begynne i 100 % da han stortrives sammens med andre barn(bor øøøde til:) han minste skal fortsette med 3 dagers,synes han erfor liten enda med100%. men jeg trenger litt hvile innimellom da pappan er skjeldent hjemme så. åsså får jeg kose meg sammens med babyen, uten at de minste blir sjalu:)

Jeg har en på 7,5 og1år og så venter jeg en til om 6 uker.

Jeg har de 2 største i halv plass i b.hage og sfo.

Ikke fordi JEG har behov for det,men fordi ungene skal få leke med jevnaldrene.Han på 5 skal og bli skoleklar så da et det jo greit med litt barnehage og.

Fom høsten har jeg kjøpt meg 1 dag fra dagmamma til han på 1 år.

KUN fordi jeg vil ha en dag alene med minsten.

Hadde det vært opp til bare meg og mitt behov ville ikke ungene mine trengt b.hage og sfo nå som jeg går hjemme.

Og alle unger må faktisk ikke gå i barnehage.Mange har godt av å være sammen med foreldrene og bli oppdratt av dem også.

Så halv plass er fint det,for alle sammen:)

Tenker å på det at jeg skal kle på meg og to barn for å bruke nesten 1 time til barnehagen hans. Orker ikke å bytte barnehage siden han har gått i tre bhger, og 5 avd på snart to år. Synes det blir for mye å bytte bhg enda en gang, for så å begynne på skole til neste høst.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...