Gå til innhold

A-hus lørenskog

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg fødte på A-hus sist selv om jeg egentlig hadde fått fødeplass på Ullevål. Der var det fullt... A-hus var en flott opplevelse, flinke folk og god stemning. Har allikevel søkt Ullevål på nytt og fått plass der - det er hotellet (mulighet til enkeltrom etter fødsel) som trekker.

Hehe jeg skal hjem fortere enn f hvis det ikke er noe som tilsir det motsatte, så drar hjem første døgnet tenker jeg.. Etter 24 t el hva det nå enn blir..... Så bryr meg ikke om enerom akkurat... :) Kjedeligste oppholdet på barsel.. BLÆ:Q

Annonse

Eg har termin 23.12.... Hjelp! Er vel ikkje det mest populære å bli født i juledagane, så hadde vore fint å føde enten nokre dagar før eller nokre dagar etterpå. Eigentleg spelar det ikkje noko rolle så lenge barnet er friskt! Er utruleg takknemleg for å vere gravid! :-) Nokon andre som har termin den 23.? Ein kan jo forresten "risikere" å føde samtidig med nokon som har termin opptil fleire dagar både før og etter sin eigen termin, så det er vel relativt stor sjanse for at nokon av oss treffast! Er litt morsomt dette her, at ein kan vite på forhånd kven ein kjem til å havne på sjukehus i lag med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...