Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Er inne å titter på Lotusbarn, men gud det er jo så mange å velge mellom.. Noen som har noen anbefale meg?
mamma&piratene Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Hei. Jeg har ingen å anbefale , men vil bare si at du burde spørre inne på www.tettinntil.com/forumet , Der er det mange som kan komme med anbefalinger !
kokosbolle Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har Babyhawk mei tai, og er veldig fornøyd. Jeg har ikke tålmodighet til å snurre og knyte lenge, og med mei taien er det bare fire bånd som skal knytes, det går veldig fort. De sier at man kan bruke den fra fødsel, men jeg kjøpte den først nå (gutten er 5 mnd), og jeg ville nok ikke ha brukt den noe særlig før. Fordelene ved denne er at det går fort å knyte, du har babyen tett inntil deg og får armene helt fri. Den kan også brukes på ryggen fra 6 mnd og helt opp til barnet veier 20 kg. Jeg kommer nok ikke til å prøve den på ryggen før knerten nærmer seg ett år, men det blir nok gøy da, for da får han mer oversikt.
mamma&piratene Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har også babyhawk mei tai , og er super fornøyd jeg også =)
Mayken Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 jeg har et elastisk bæresjal. Det heter Moby wrap, er velig fornøyd med det og har brukt det siden snuppa var ca 3 mnd. (var da jeg fikk det i gave) men kan brukes fra de er nyfødte. Ina elsker å bruke det,og knytingen går fort som bare det, er bare en vanesak. Nå er snuppa 7 mnd og jeg er på utkikk etter noe nytt, synes det elastiske sjalet strekker seg litt mye nå som hun har blitt tyngre. Lurer på å gå over til et vevd sjal.
Søtnosmamma Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har også Moywrap. Enkelt og knyte og vesla roer seg med en gang. Anbefales! Vi begynte å bruke det når vesla var 3-4 uker gammel.
Maisie Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Har både moby wrap og babyhawk, og liker begge deler. Brukte moby wrapen først, og nå som han nærmer seg 6 måneder, har jeg bestilt et vevd sjal, siden det elastiske siger litt. Babyhawken er kjempegod, og enkel å bruke. Den kan også brukes fra fødselen og til barnet er flere år. Hvis du bare skal ha én bæreting, så anbefaler jeg den. Men tettinntil.com er et bra nettsted for bæreting, let litt rundt der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå