Gå til innhold

Onsdagsveiing :D 1.veiing


libro2

Anbefalte innlegg

Heisann... Da prøver vi å starte med en onsdags veiing, så vil du være med så hen deg på....

Siden dette er første onsdagen så tar jeg med min slanke historie.. Dere må gjerne gjøre det samme.

Startet å slanke meg for litt over 1 år siden, da veide jeg 78 kg og jeg er 175 cm. Hadde da vært gjennon 2 svangerskap med 2 år i mellom. klarte etter ca 8-9 mnd å gå ned 10 kg til 68 kg. Dette var kun ved hjelp av trim og kostholdsendring. Der stoppet det, for så å legge på meg 4,2 kg til 72,4 kg. Det var døden altså. Så da bestemte jeg meg for å prøve xenical, viste at jeg ikke ville få det hos legen , så jeg bestillte på nett.

Gikk ikke noe ned før jeg bynnte å trimme igjen og kontrollerte fett inntaket. så da gikk jeg ned 6,5 kg, reiste på ferie å gikk opp 2 kg( var mye god mat da) så nå er jeg på en ny kur med xenical. skal ikke fullføre 3 mnd kur, det blir alt for mye for meg. men når jeg måler midjen så er den på 84 cm, og det ideelle i forhold til hva som er sundt, er under 80 cm. (lest det i "iform") så skal ned 3-4 kg til, men dette er nok di tyngste kg, de for å bli helt fornøyd..

Kort oppsummering:

 

Høyde:175 cm

Startvekt for slanking (april-06) : 78 kg

Startvekt for onsdagsveiing 66,1 kg (i dag)

Slankemetode: xenical, trim og sundt kosthold

Midjemål (målt liggende mellom hoftebein og nederste ribben): 84 cm

Mål for slankongen: En stram og slank kropp, ned ca 3-4 kg, økt muskelmasse på lår og baken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynte i går jeg så blir vel litt tidlig å veie seg i dag for meg.

Men veier meg hver dag jeg så kan komme tilbake neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde:160 cm

Startvekt for slanking (april-06) : 79,7 kg

Vekt i dag: 71,3 kg

Slankemetode: trim og sundt kosthold

Midjemål : 83 cm

Mål for slankingen: Bedre helse og fysisk forfatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde: 172 cm

Startvekt (forrige mandag): 72,3 kg

Vekt i dag: 71,7 kg

Vil ned til: 56-58 kg

Slankemetode: trening og kosthold

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper av denne tråden. Gidder ikke slanke meg sammen med normalvektige som heller burde trent litt i stedet for å slanke seg og spise piller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men da er det jo bare å la være å skrive noe her da.... Er jo ikke værre enn det.. Hvordan vet dere hvordan jeg ser ut?? å meningen med tråden var å hjelpe og motivere hverandre, for det er ikke enkelt å gå ned i vekt, å det uansett hvor mange kg man evt har å gå ned. Det var jo flere som var interessert da jeg la ut forespørsel tidligere. Så hvilken betydning har det for di andre og dere hvordan jeg ser ut eller hvor mye jeg skal gå ned?? Motivasjon trenger man uansett, om man har 2 kg å gå ned eller 20 kg.. Å kan ikke skjønne hvorfor det skal plage andre og hvorfor andre henger seg opp i som feks det at jeg er normalvektig og fortsatt slanker meg???

Jeg ville jo bare samle noen så vi kunne motivere hverandre til å komme dit vi ønsker for så å kansje motivere hverandre så vi holder oss der.. Men jeg beklager, det var kansje dumt av meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvordan du ser ut, men ut fra midjemålet ditt som er større enn mitt og jeg måler stående velger jeg å tro at du er utrent. Du har en BMI på 21. Går du ned de tre fire kiloene er du undervektig. Jeg nekter å tro at du faktisk trenger å slanke deg, og jeg skjønner ikke at du velger å bruke preparater som du har kjøpt på nettet.

 

Og ang trening. Jeg vet ikke hvor mye du trener eller hvor lenge, og du trenger ikke rettferdiggjøre dine valg for meg. Men jeg velger å trekke meg ut fordi jeg ikke finner noen motivasjon i å slanke meg sammen med folk som åpnebart ikke trenger det. Og det gjelder ikke bare libro, den andre innskriveren her har en bmi på 24 som og er innnenfor normalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden bry seg med hvordan folk går ned eller opp eller hvordan de spiser eller trener.... Hmmmm

Skjønner bare ikke hva som er vitsen med å krangle her inne??????

Her er det noen som er super hårsåre!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier meg enig m hjertepiken! er da vel det samme hvordan folk velger gå ned i vekt. det viktigste må vel være å støtte hverandre? og liker man ikke det man leser så er det vel bare å la være å kommentere. for jeg tviler sterkt på at de neg. kommentarene gjør at personen slutter med sin måte å slanke seg på!!!

vi kan heller lære av alt det vi leser og heller være litt smartere selv?

 

uansett så ønsker jeg alle lykke til videre med sin egen kamp mot kiloene! selv har jeg minst 15 igjen for i det hele tatt å komme innenfor normal bmi.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...