Gå til innhold

ULen satte meg tilbake 3 uker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp vært på tidlig, privat UL, trodde jeg var 8 uker på vei, men fikk beskjed om at det jeg var bare ca 5 og en halv uke. Kjedelig når man trodde man nærmet seg trygt farvann, og start på igjen med usikkerhet. Og jeg som har sagt det til flere! Ja, ja, håper det går bra likevel med den lille 3 millimetern. Hjertet banket hvertfall jevnt og trutt! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ble satt tilbake 3 uker selv jeg, har vært ganske bekymret for det, men alt så bra ut på ul og hjertet slo!:) trodde jeg var 9 uker, ble satt til 6. skal på ny ul i morgen, vet ikke om jeg gleder eller gruer meg. skal da ifølge gyn være 8 uker...

veldig kjedelig at 1.tri plutselig ble 3 uker lengre!:)

Skrevet

Ja ikke sant?! Som den snille gynekologen jeg var hos sa: "dette blir et langt svangerskap" :) Godt å høre at flere har opplevd det samme. Og så får vi tenke positivt og tenke at vi må ha hatt høye hcg-nivåer tidlig for å gå på en sånn misforståelse ;)

Masse lykke til til deg på ny UL!

Skrevet

Dere skal ikke se bort i fra at dere blir flyttet frem igjen når det er tid for ordinær ul ;)

Jeg ble også flytta 3 uker tilbake på tidlig ul.

Men på ordinær ul ble jeg flyttet 2,5 uker frem igjen:)

Skrevet

håper jeg blir satt frem igjen på ul i morgen!:) eller så testet jeg sterkt positivt 2-3 uker på vei... blir spennende å se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...