Gå til innhold

Gutten min hater å trille tur i vogna, noen råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 3 uker å liker IKKE å trille tur. Begynner å gråte nesten med en gang, utrolig slitsomt.. Hva skal jeg gjøre? Har jo lyst til å gå turer med han..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var min også i begynnelsen. Derfor gikk jeg tur med han i sjal, han trengte den nærheten. Nå elsker han å trille i vogn så det går seg nok til etter hvert!

Skrevet

Sånn var jenta vår også. hylte bare i vogna ville ikke sove. men plutselig så elsket hun vogna og nå sovner hun bare hun blir lagt oppi den. når vi er på shopping osv så kan hun ligge i vogna å pludre for seg selv når vi triller også. så det er bare tilvenning. Jeg ga ikke opp så hun hylte litt før hun plutselig sovnet. og slik ble det bedre og bedre.

Skrevet

hvor gamle var de før de fant ut at vognen var bra da? Min er 10 uker nå og liker fortsatt vognen ikke noe særlig.

Jeg må legge han nedi når han er i søvne eller veldig trøtt, viss ikke er det ekstremt upopulert. OG om han vokner opp på trilleturen er det et mareritt å få han til å ligge der, ender somregel med at jeg må ta han opp og bære han i søvn for så å lure han tilbake i vogna.

Tror han har roet seg en gang selv i vogna, da kjørte det en stor trailer forbi så han hørte duringen av den, da ble det stille og han sovna. Men alle andre gangene har han HYYYYYLT til jeg løfter han ut av vognen.

Skrevet

tror hun var rundt 7-8 uker.

Skrevet

jenta vår like heller ikke å ligge i vogna, hun er nå 3 mnd gammel. Hun vil til nød bare ligge der hvis hun er trøtt ellers er d bare hyling, det ender med at jeg tar henne opp og bærer henne, men det er vel sikkert dumt å ta henne opp slik j gjør for da venner hun seg vel til det?

Skrevet

Jenta mi kjedet seg fort i vogna. Prøvde å underholde henne og ga henne leker. Det forandret seg da hun ble over ett halvt år. Da ble hun veldig ivrig og ville få med seg alt hun så fra vogna.

Skrevet

jeg har det motsatt..min eelska vogna si fra dag 1 sov bedre i vogna enn i sengen og kunne sove mange timer i strekk i vogna,eller ligge våken og titte.men nå er hun 4 mnd og hater vogna vrir seg rundt på magen styrer og stresser,klager og gråter...hun vil mye heller bli bært på...og det er slitsomt hun er jo tung...og litt vansklig og bære på henne,trille vogn og bære poser samtidig..

kjønner ikke hvorfor ikke vi ble født med et par armer ekstra...

Skrevet

Hehe, melk i puppene og ett par ekstra armer etter fødselen. Har invitert masse folk på middag i morgen jeg. Skulle gjerne hatt de ekstra armene.

Jeg har begynt å henge diverse uroer i kalesjen til vognen. Fant en liten uro fra Tiny som går rundt og lager pling plong musikk. Satte på den på forrige barselgruppe og hele gjengen sovna. Denne kan og brukes i bilen GENIAL!! Kjøpte den på barnas hus.

Skrevet

Min lille likte heller ikke å ligge i vognen. Men da jeg begynnte å pakke henne litt "hart" inn i et teppe ble det mye bedre og hun koser seg som bare det! Tror hun føler seg tryggere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...