Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Nå er det riktignok 4 mnd siden jeg fødte, og en stortrener før det var jeg absolutt ikke.. Men for et par uker siden tok jeg meg sammen og tenkte, nei, NUH er det på tide.. Med altfor mange kg, dårlig kondis så var det på tide å bruke kroppen.. Så jeg sykla.....dæven, klarte nesten ikke gå opp eller ned trappene etterpå! Jeg skalv og følte meg skikkelig full *ler* Flere som er skikkelig utrente? Nå klarer jeg å sykle en liten stund, tar noen beinøvelser, push-ups.. og da er jeg helt vrak etterpå! Det er nesten flaut....
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Jeg er skikkelig utrent.. hehe... Var ganske flink i sv.skapet med å gå turer. Og jeg sa hele tiden at jeg kom til å trille masse turer etter babyen kom. Men nei da. Er jo slik at når hun sover i vogna så vil jeg jo få gjort litt husarbeid og får slappa av litt etterpå. Tiden strakk ikke til trening. Men nå har jeg i det minste begynt med litt sit ups da for å trene magen. og så triller vi tur i hvertfall 3 ganger uka så det er en start. Hadde mange kg for mye før sv.skapet men er faktisk 3 kg lettere nå enn før jeg ble gravid. Så vi får bare stå på. Å ta oss sammen litt .. hehe...
jubaloooo med to stk Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Hei, husker begge deres nick fra barnimagen:) tror vi hadde samme trimester(hadde annet nick da)Når fikk dere babies? Jeg er ikke akkurat råtrent nei. Går ikke tur hver dag for det er så godt å gjøre ting for seg selv når nusseliten sover. Men har begynt såvidt med pulstrening på tredemølle- og det har endt begge gangene med at jeg måtte bryte intervallene fordi jeg ble sliten.hehe. men skal sette ned farten på tredemølla, så går det nok greit:) Har noen kg igjen til utgangsvekt, men det går stadig nedover uten at jeg gjør så mye:)
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2007 Jeg hadde termin i 9 mars, men hun kom 22 feb. Nei jeg går heller ikke tur hver dag.. følger eldstemann i bhg 3 dager i uka, og pleier å gå en omvei (er så himla kort vei) Ja vi får fortsette å vårt tempo og etterhvert må det da bare bli bedre....
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Hei. jenta vår kom 3 april hun. så hun er 2 1/2 mnd. så det er på tide å komme seg litt i form. Men det er enkelt å skylde på at . "Det er ikke så lenge sia hu kom, så man trenger ikke å begynne å trene enda" prøver kanskje å lure meg selv*?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå