Gå til innhold

Vanskelig venninne eller vanskelig meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har invitert noen venniner på formiddagslunsj i neste uke. Jeg skal ha et etterpålag etter et jubileum, så huset er fyllt med mat og kaker.

Hun ene venninnen vil heller at vi skal flytte hele lunsjen til henne fordi hun skal vaske klær den dagen. Jeg synes det er litt småfrekt jeg, og det blir ganske kronglete for meg og dra med meg hele kaker og mengder med lunsj til henne.

Dessuten har jeg lyst til å ha folk her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok ikke giddet å flytte det...

Skrevet

Seriøst??? Fordi hun skal vaskeklær??? Gubban hun hørtes ganske ego ut ja. Kan hun ikke hive på en vask før hun går, og så heller gå hjem hvis det er så viktig. En vask tar jo ca2 timer uansett=)

Skrevet

Det var teit.

Klesvaska kan da ikke være så forbanna viktig.

Er den det får hun komme dagen i forveien å hente alt som skal serveres, skal det tilpasses henne så mye får hun gjøre det selv!

Skrevet

Da får ho drite i å komme eller drite i å vaske klær!!

Skrevet

Ingen av dere en vel vanskelige, men hun burde helt klart nedprioritere klesvasken dersom hun er invitert til deg på lunsj. Har du fortalt henne om at du allerede har planlagt servering osv.?

:)

Skrevet

Høres akkurat ut som min eks-venninne! Det var en grunn til at hun ble en eks for å si det sånn. Ærlig talt, dette er ikke bare småfrekt, det er kjempefrekt!

Skrevet

Nei, ærlig talt...du inviterer...til deg. De som kan, kan komme....herregud for ei egoistisk venninne. Hun får ta seg en liten tur, da..Hvem er det som inviterer til selskap he? jo, DU

Skrevet

Vanskelig venninne

Skrevet

Måttte le når jeg leste innlegget ditt. Hadde ei venninne av meg sagt det samme til meg hadde jeg ikke trodd hun var seriøs en gang.

Skrevet

vanskelig vennine!!

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Vet du hva...dra med deg hele flokken med alt av mat og diverse til denne venninna di, og ha lunsj og fest der. Så kan hun både ta klesvasken OG oppvasken!:P

Ler av det her uansett om det er seriøst eller ikke!:P

Skrevet

Riga+hippiesnulla & piratspira

JA.. du slipper jo oppvasken da!

Haha!

Skrevet

Vaske klær??? Hvordan vasker hun klær da? I elva med vaskebrett?

Skrevet

Ja, synes venninna di er litt småfrekk og egoistisk som foreslår det, når du har invitert til deg, med servering. Det er jo ikke før i neste uke, så hun har jo god tid til å vaske klær før det. Hadde det vært meg, hadde jeg ikke hatt det hos henne, nei. Flott venninne som vil prioritere klesvask foran invitasjoner fra vennene....

Skrevet

Hun hadde visst reservert en vaskemaskin på fellesvaskeriet. Merkelig egentlig for de har egen vaskemaskin og tørketrommel.

HI

Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å flytte bare pga vaskedag. Hadde det vært andre årsaker, så hadde det vært noe annet.

Skrevet

Vanskelig venninne, ikke vanskelig deg.

Hun må jo forstå at det er enklere for henne å bytte vaskedag enn det er for deg å flytte hele selskapet.

Høres ut som hun har vanskelig for å se forbi sin egen nese (eller hva det nå heter;-)

Skrevet

venninnen din som er en smule egoistisk vil jeg si. så hun mener du skal ta med deg all maten osv til henne fordi hun skal vaske klær??? hallo???

høres ut som ei jeg kjenner....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...