ditte&malusken&lillebror Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Etter å ha mast hull i hodet på folk her inne og jaktet desperat på disse flaskene over hele byn fikk jeg i går beskjed av en butikkdame om at tommy tippee ikke lager flasker til barn fra 0-6mnd, kun kopper til barn fra 6mnd...... Stemmer dette?????
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Nei, det er bare piss. De lager både store og små flasker fra 0-12 mnd! Og tutter fra 0-3, 3-6 og 6-12 mnd:) Hvilken by bor du i?
ditte&malusken&lillebror Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 Er faktisk så rystet at jeg skrev feil i overskriften gitt:)
ditte&malusken&lillebror Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2007 Bor i Bergen. Alle stedene jeg har vært har de kun solgt kopper enten fra 6mnd eller fra 9mnd, og ingen flasker, så lurte på om jeg kanskje hadde missforstått noe, så spurte butikkdamen i en av butikkene om det kanskje ikke fantes flasker til de på under 6mnd i det merke og da sa hun at det gjorde det nok ikke, så det kunne jeg ikke finne noen andre steder heller(lang setning). Men så har jeg jo hørt så mye bra om flaskene her inne, så nå ble jeg helt forvirret. Har prøvd å finne de på ønskebarn for å bestille derfra, men fant de ikke.. Mulig det er meg som er blind, men:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå