Gå til innhold

Krise!!! (Ok, er fullstendig klar over at dette er i "skrævleste" laget, men jeg nekter plent å gå inn dit for å spørre om hjelp! :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for tilbudet, men man har da nettet :-D

Skrevet

Jasså Tårnfrid... Dette begynner å bli litt sykt:-) Når du attpåtil har klart å få med den ufyselige mora di på denne tråden så synes jeg du går alt for langt!!! At du rotter deg sammen med et annet menneske som er i samme kategorien som deg liker jeg faktisk ikke... Dette betyr bare at kaketråder er noe som virkelig tiltrekker late, udugelige, sukkerkullerte og overvektige kvinner som brenner for bamsemums og rullekake.. Jeg så at du prøvde å yppe litt på en annen tråd her, men denne gangen så synes jeg faktisk at du fikk svinbank:-) Føler faktisk at dagen er berget da dette har ligget som tung byrde på meg!!!

Skrevet

Svinbank??? Du er tydeligvis blitt for følsom vennen, det der kan absolutt ikke kalles svinbank. Skal vise deg ordets rette betydning ved en senere anledning :) Så kaketråder tiltrekker altså udugelige, sukkerkullerte og overvektige kvinner som brenner for bamsemums og rullekake? Og til denne tråden kom altså du spurtende som bukken til havresekken! :) Det varmer hjertet mitt at du endelig har innsett realiteten rundt din egen person! Arbeidet vårt i terapitimene fører virkelig til framskritt, er du ikke enig? :)

Skrevet

Hør her tjukka.. at når du er inne på slike tråder eller lager kaketråder der du glemmer anonymknappen, så må jeg være et slags politi her inne for å værne andre bruker mot deg!!! Dessuten så trodde jeg at du satt fast i sofaen og prøvde å hekle sokker av hybelkaninen du har rundt omkring i huset... men nei da... feil igjen:-) Du fikk vel en seig fråde som danet seg i kjeften med en gang denne kaketråden dukket opp igjen tenker jeg.:-)

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA! dette er jo bare aaaaaaaaaartig lesning!!! skikkelig komikk som gjør meg i godt humør!

Dette er første gangen jeg titter innom her, bare av ren nysgjerrighet, og det er slik jeg og min beste venninne kunne sittet og kjefta på hverandre, i ren ironi, bare for å få oss ei real laterkule!

Hører jo på det dere skriver at dere ikke er helt borti natta, men har endel mellom ørene (språklig sett i vhertfall, kjenner dere jo ikke).

Skrevet

Kan ikke huske å ha mottatt en ekspresspakke fra deg, så hybelkaninene er nok i din forvaring ennå :) Jeg skjønner jo at du har vanskelig for å kvitte deg med dem siden du har navngitt dem alle sammen, men enkelte ganger kan det være greit å slippe taket. Selv om du koser og snakker med dem, har de absolutt ikke noe utbytte av forholdet dere imellom. Slipp taket NÅ, Dr.Yppert, du vil få det så mye bedre med deg selv etterpå! :)

Skrevet

hehe.. så du kan ikke huske å sett den nei:-)

Mulig at den seige klatten som ligger godt innsmurt under rompa di og som limer deg fast til sofaen, er pakken jeg sendte.. Late kjærring der du er:-) Jassååå for en skjebne å bli dratt inn i Tårnfrids ufyselige og hemorhoideinfisert dangelbærjungel... Ja jeg var litt glad i disse kaninene vennen:-) Men dette er siste gangen jeg sender deg en slik eske med kaniner og 2 poser bamsemums... Du så vel bare bamsemumsen tenker jeg også drepte du kaninene da du satt deg på dem!!! Urggghhhhhhhhhhh:-)

Skrevet

Ditt frekke lille beist! :) Du vet da meget godt at du aldri ville klart å sende fra deg en pose med bamsemums, det ville vært ennå vanskeligere enn å kvitte deg med hybelkaninene! :) Tårene presser på i øynene dine bare ved tanken på å begå et slikt (i dine øyne) overgrep mot deg selv. Men helt ærlig kunne du hatt godt av å kvitte deg med litt av lageret ditt, jeg vet du har boden full av store esker bamsemums, marsipan og flytende melange. Kanskje vi skal sette som delmål for juli at du kvitter deg med bamsemumsavhengigheten din, begynner å drikke vann istedet for smør og i samme slengen blir kvitt bilring nummer fjorten? :)

Skrevet

Nei vet du hva???? Er jeg frekk liksom???????

Eneste grunnen til at du på død og pine skal avbamsemumsifere meg, er at du sitter å sikler etter de påståtte bamsemumseskene jeg har stående i boden min... Hør her ditt feite troll... Disse kaketrådene som du konstant legger inn på skravlesiden og bestemordebatten her på dib, begynner å bli en psykotisk plage for oss normale brukere:-) Den siste oppskriften din der du hadde "liksom" laget en hurtigsjokkoladekake med å smøre 2 kilo nugatti på 1 kilo fiskepudding er å drive dine kjøkken og kakeferdigheter litt vel langt.. Normale folk spiser kvalitet tjukka!! Ingen er så glupsk som deg at de kaster seg over ting, bare det er smurt inn litt sjokko på toppen:-)

Skrevet

Javisst er du frekk! Skal egenhendig lage deg en diplom med påskriften: "Dr.Yppert, Trøndelags frekkeste hermafroditt!" :) Jeg har da aldri vært innom skravle, må du skjønne! At du legger skylden på meg for middags-og kaketrådene du poster der til stadighet skal jeg ha meg frabedt! Skjønner ikke at du gidder å poste de trådene i utgangspunktet siden du aldri har brukt en eneste oppskrift derfra. Du må nok lete i ditt eget hode for å finne middagsoppskrifter med bamsemums som hovedingrediens, vet du! :) Du er vel den eneste som ville kastet deg over alt du ble tilbudt bare det hadde litt sjokolade på seg. Ikke engang Erna Solberg med en Snickers på innerlomma ville vært trygg i nærheten av deg, du ville startet tafsingen umiddelbart! :)

Skrevet

og det sier du som nesten tygde av Kåre Vallebrokks junior da du var sikker på at det var en bamsemums han skjulte bak smekken... Grådige nek der du er:-)

Hva Erna har på innerlomma er jo det samme for meg, da jeg faktisk ALDRI tafser på damer med tønneform, sloggytruser og stritt pistrete hår..urrrggghhhh.. Nå er vel du av den typen som legger en tørrfisk i sloggytrusa for å fjerne gammel og uggen lukt fra dette partiet når du en sjelden gang tar fri fra kake og bamsemumsjafsinga di og trekker mot mer urbane strøk!! Som sagt en meget sjelden gang:-)

Skrevet

HAHAHAHA, du skryter jo uhemmet av sloggy-isoleringen i veggene dine, så er skråsikker på at du har en syk forkjærlighet for sloggykledte fleskeromper! :) Hadde du vært eier av kun ett eksemplar skulle jeg ikke sagt noe, men tallenes tale er klar: du er en uhelbredelig sloggyrytter! :) Si meg, hva er det egentlig du syns er så fasinerende med de husmannsteltene der? At du kan bruke dem som bærenett for å kamuflere bamsemumsladningen når du skal ut på tur med rullatoren og oksygenflasken? Urrrrrrrrgggggggghhhhh... tenkte meg det, ja! :)

Skrevet

Jasså tjukka.... du fortsetter å komme med løse påstander her inne!!! Nok en gang så har du gått litt over streken her.... Jeg var faktisk den første til å advare mot sloggytruser og damer som benytter seg av disse:-) Du er sikker bare drittsur for at det ikke finnes noen truser som passer til deg i det hele tatt, utenom institusjonsbleier og teip:-)

Ellers så irriterer du meg grenseløst, for uansett hvor jeg drar hen så henger du på meg med sure og ufyselige kommentarer!!! Jeg har bare bedt om en ting at du skal holde deg unna mattråder og kaketråder... Siden den gang så har det jo vært et rent helvete her inne... glupske og ufyselige slugge der du er:-)

Skrevet

Sure og ufydelige kommenterer??? HÆÆÆÆHH??? Nå tror jeg du forveksler meg med noen andre, jeg er da aldri noe annet enn snill og hyggelig mot deg :) Den eneste grunnen til at du ikke vil ha noe med sloggydamer å gjøre er at det ville blitt for flaut dersom dama oppdaget at dere bruker samme type undertøy :) Fakta er at den samlingen du har isolert veggene med er dine egne godt brukte eksemplarer som du har stappet inn i rottehullet i veggen hver gang du har tatt for deg av Select-katalogen :) Skjønner forresten godt at du vil ha mattrådene og kaketrådene helt for deg selv, kosen blir sikkert litt borte for din del når jeg kommer inn med mine velmente kostholdsråd. Ikke vær lei deg, noen må jo forsøke å rettlede deg bort fra tvangsbamsemumsspisingen den sykelige fedmen, og den oppgaven tar jeg meget alvorlig :)

Skrevet

Nå drar du denne kaketråden din litt langt utenfor det opprinnelige tema på dene tråden:-) Greit det Tårfrid... Jeg har selvfølgelig ofte tatt for meg at det styggeste og ekleste jeg ser er damer som holder opp sideflesk og hengerumpe med sloggyer... Dette betyr ikke at jeg bruker slike, men faktisk tvert i mot har en aversjon mot denne type undertøy og damer som benytter slike:-) Nå er jo selvfølgelig du litt annen kategori enn hva det angår sloggyberter, da sloggy for ekstra big mamas ikke er tilgjengelig på det norske markedet.. Vet at du har litt problemer med å be dama som arbeider på husfliden om å sy truser til deg etter mål fra stretc-laken... Men at du prøver dg på at mine dameerobringer består av sloggydamer vil jeg selvfølgeliig ikke ha noe av her inne:-)

Nå vet jeg at denne kommentaren vil sørge for at du utvikler nok et attak av rullekaketrøstespising og at dagsdosen din økes fra 10 til 15 poser bamsemums:-)

Skrevet

Herregud, tjukken... skjønner ikke at du lyver om dette, selvsagt bruker du Sloggy! Du sendte meg jo nettopp bilder der du poserer i alle sommerens hipster-modeller, hvorfor du vil benekte de små, sære vanene dine kan jeg ikke fatte å begripe :) Jeg er da absolutt ikke noen big mama, skjønner ikke hvordan du kan påstå noe sånt. Hadde jeg vært det, ville nok modelloppdragene mine vært av et litt annet kaliber en Sports Illustrated :) På den andre siden, jeg visste ikke at du tente så voldsomt på fleskeberg... du beskriver jo meg som et grusomt kvinnemenneske her inne, samtidig som du henger på meg som kleggen :) Jeg må dessverre fortelle deg at jeg med min lekre, slanke og perfekte kropp ikke kan oppfylle fantasien din om store, pelskledte og testosteronfylte kvinner, selv om du ønsker det så sårt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...