Gå til innhold

Uke 12 og ultralyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg er i min 12 uke nå, men er ikke sikker. kan godt være jeg har feilberegnet med noen uker.. har vært hos lege og jordmor, men de visste heller ikke. Ble satt opp til ultralyd i august, men det er jo nesten to måneder til.. Noen som vet om jeg kan ta ultralyd ved en privat klinikk for å få litt fortgang i det? Evt hvor og pris? Jobber i Oslo.

Og når kan jeg begynne å se at jeg får mage? Er veldig tynn fra naturens side, og både ser og kjenner en kul på magen nå, men det skal vel ikke være mulig så tidlig? Var ikke mulig å få til ultralyd noe tidligere på sykehuset, men jeg må da være mer enn 12 uker på vei? Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :o) Jeg var på UL i går da jeg heller ikke visste hvor langt jeg var på vei. Jeg var på Oslo City legesenter, der får du time raskt..Betalte 900kr, www.doctors.no, tok innvendig UL og fant ut at jeg er 11 uker og 4 dager :) Var sååå gøy å se nurket bevege seg.

Skrevet

Gynekologisk legekontor i Bygdøy alle 37. Koster ingenting dersom du har henvisning!

Skrevet

hvordan får jeg henvisning? Må jeg ha time hos lege først?

Skrevet

Ja, du må ha henvisning fra legen din for at det skal være gratis.

Skrevet

No har du fått mange svar på kor du kan komme til ultralyd tidlig:) men eg vil bere frotelle deg det at eg fekk mage når eg va 5 veke på vei:)

Og no er eg 9+6 veke på vei og har utrulig stor og oppblåst mage:)

Skrevet

Jeg var hos legen min idag og fikk henvisning til tidlig ultralyd på grunn av usikkerhet om termin. Så det skulle ikke være noe problem. Jeg har også fått mage tidlig, så det er fullt mulig. :)

Skrevet

Det er forresten hos min vanlig gynekolog, så da tror jeg ikke det koster noe. :)

Skrevet

hei. jeg ringte legen min i dag o fortalte at jeg hadde testet pos i morrest, hun spurte endel spm, og avsluttet med å gi meg time 13 august... da er jeg 11+ 4.. Synes det er seint jeg!!!

Men men de vet vell hva de holder på med!!!!!!

hmm:)

klem fra

to+1!!:) 4 uker på vei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...