Gå til innhold

Hvor mange ml drikker deres 3 mnd baby per måltid(mme)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min drikker 140 ml per måltid,virker ganske fornøyd med det,gulper alltid opp litt da.Vet ikke helt hva som er normalt her jeg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min på 8 uker fikk flaske for første gang i helgen (jeg var på utdrikkningslag), og han drakk overraskende nok nesten 120 ml ca pr måltid!! Trodde ikke det gikk med så mye jeg! Dette var morsmelk da, og ikke erstatningsmelk...

Skrevet

min sønn har fått mme siden han var 1 uke gammel, han drikker ca 160 pr måltid spiser mellom 4-5 måltider for dagen

Skrevet

jenta mi er snart 3 måneder og hun drikker 180 ml pr måltid... spiser 6 ganger om dagen

Skrevet

Hmmm, jenta mi er 2,5 mnd hun, og spiser 230 i måltidet. 4 måltider om dagen. Men hun er et matvrak da!

Skrevet

Hmm,kanskje øke på litt jeg tror jeg..

Skrevet

Så lenge babyen er fornøyd og legger på seg, trenger du ikke det.

Skrevet

Men, hvor mange måltider har din lille i løpet av et døgn da? Jenten min spiser og lite om gangen tror jeg, men så spiser hun annenhver time og to ganger om natten.

Skrevet

Jo,han er glad i mat egentlig,så tror kanskje han får litt lite uansett.Blir sutrete om han ikke får hver tredje time,så skal prøve å øke.

Skrevet

Småen er 10uker.

Litt ulikt fra måltid til måltid, mellom 70-140ml per måltid. Spiser hver 3-4time alt etter hvor mye jeg fikk i han sist måltid.Har et opphold på natten på 8 timer.

Småen er ikke noe glad i mat han, så er et styr å skulle få i han noe i det hele tatt, men han legger ok på seg nå da. Men må gi han litt mer mat enn det han egentlig vil ha for at vekta skal gå rette veien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...