Gjest Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Han har blitt litt rød i en stripe på hver side. Tror det er etter at vi brukte våtservietter borte på besøk i går (bruker bare Mesoft ellers). Har sinksalve fra babyline som jeg har hatt på. Men hva anbefaler der av stell/salver? Er livredd for at han skal få åpne sår - huden er heldigvis hel ennå..
Honningmelon Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Enten potetmel, eller Inotyol salve som du får kjøpt på apotek. Den er veldig bra.
Har byttet nick ! Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 masse lufting ved bleieskift, gjerne la han ligge litt uten bleie. Hyppigere bleieskift enn vanlig, samt sinksalve (babyline sin liker jeg godt for den er lett å få bort uten å måtte gni=)
suseduse Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 babypudder! og sinksalve! og la han få luftørke litt, ligge litt naken på maven
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Småen ligger masse uten bleie nå som det er godt og varmt ute...det blir mye håndklevask, men stumpen hans er så fin som den aldri har vært før da Ellers har potetmel fungert helt fabelaktig.
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Takk for tips - håper det hjelper. Har også fått råd om å¨bruke brystmelk, så nå har jeg hatt på det og latt det lufttørke lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå