Gå til innhold

Hei 2 prinsesser!

Caker*fikk to babyer 21.06.06*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såg du har hatt osteopat-behandling på barnet ditt - hva går det ut på, og hva skal det gjøre? Har hørt om noe som heter kranio-sakral terapi.. er det det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Ostopat er en som kan mere enn bare muskler.. Det er en slags fysio men kan mere enn det.. Går litt dypere enn det.. En ostopat tenker på hvorfor man har de plagene man har.. En fysio behandler bare der det er noe galt men ostopat tenker mer på hvorfor pasienten har vondt der.. Eks: en pasient klager på at han har vondt i nakken.. Fysio behandler da nakken og pasienten blir bra.. En ostopat behandler også plagene men prøver å finne ut hvorfor pasienten fikk vondt i nakken. Ostopat finner da ut at den pasienten har kanskje noe galt med et ben som forårsaker plagene i nakken. Og da behandler det. Og pasienten får ikke tilbake plagene.

Jeg har aldri hørt noe om kranio-sakrail terapi. Men jeg skal snakke med mamma å høre om det.. hun jobber til ostopat hun sjø

Jeg håper du ble litt klokere no.. Hvis ikke så må du bare spørre så skal jeg prøve så godt jeg kan:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...