Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Eller har de for vane å bare spørre etter fdato?????
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Å spørre etter fdato for så å ikke høre mer?
selfangerkjerringa Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Nå vet jeg ikke helt hvor du har spurt, hva du har spurt om eller noe annet, men jeg har fått hjelp til et par småting av "de som ser" og de bruker å spørre etter fdato ja.
Sentralstøvsugeren Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har ikke bllitt spådd enda, men venter på svar av Sjaman. Regner med at jeg hører noe:):)
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Må bare svare på denne...jeg spår alle som vil gratis... Når jeg har tømt innboksen min pluss alle pm jeg får starter jeg på en ny runde og annonserer dette på skravle...sist jeg sa at jeg tok imot spå fikk jeg 81 mail...og har 50 pm inne i innboksen min...så dere forstår sikkert at noen blir det rett og slett ikke tid til... så roper noen...men du må jo sende mail og si ifra at det ikke blir tid...vel sendte det ut 1 gang til 60 stk at jeg var forsinket...fikk jeg 3 sinte mail fra brukere om at de ikke ville at jeg brukte emailadressen til slikt...slik at andre så deres adresse... hva måtte jeg gjøre...sitte og sende mail for mail ut...så det har jeg nå sluttet med...da får noen bare bli sur...tror faktisk jeg slutter med hele spå greia...for det koster mere enn det smaker.... klem
snartmammapåny Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har fått hjelp til litt småting innimellom, ikke fått full spåing da, men slike små gøye ting som når jeg kom til å føde og hvor kjolen min befant seg (fant den faktisk, under en hatt på kjellerstuen). Synest det er kjempe gøy jeg at mennesker med slike evner er villig til å dele de helt gratis med oss litt vimsete mennesker her på dib :DBlir veldig fasinert av slike ting jeg. Men en annen ting er at folk blir irritert fordi ikke hele verden står på pinne for de, og ikke forstår at når noen få skal spå for et helt forum så tar det tid. Tror nok at Sjaman og de andre som spår også har andre ting å henge fingrene i dagene enn å sitte å spå dibbere 24t i døgnet. Så logisk nok kan det ta tid å få svar. Om det haster å få svar HI så kanskje du burde finne en slik som tar betalt for å spå, da kan du nok forvente å få svar litt fortere. Og tilslutt: *en klapp på skuldren til sjaman.* , du gjør en kjempe jobb!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå