Gjest Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Har jo lagt inn noen innlegg pga. blødningene mine. De kommer og går hyppig, så nå ringte jeg legen min for å gå henvisning til tidlig ultralyd. Er 7+1 i dag. Legen sa at jeg måtte inn til samtale til henne først, og hun hadde time tidligst i morgen kl. 13. Det passer meg veldig dårlig ettersom jeg skal dra på ferie i morgen kl. 17. Men uten legetime først, fikk jeg heller ikke tidlig UL. Det er rimelig håpløst når man er redd og engstelig for om noe kan være galt.... Er 6 dagen jeg blør (litt fra og til), så jeg ringe privat UL isteden. Fikk time i dag kl. 17. )) Håper jeg bare at hjertet der inne banker, og alt er som det skal Sjansen får å se det i uke 7 er stor, er den ikke?
Miraculix Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Vil ønske deg alt av lykke, håper du får se det lille nurket ditt idag :-)
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Thank you Det er bare å beholde trua på at alt er bra inntil motsatte er bevist
vimsa .-) på overtid Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Lykke til idag! Du skal se at dette kommer til å gå bra! Og ja, er du i uke 7, så får du nok se et hjertet som banker! Jeg tenker på deg!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 lykke til da!! håper du får se ett bankende hjerte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå