Gå til innhold

happyland ??????

babyboom25 og nathalie:)))))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.. jeg fikk vite i sverige ved svinesund så ligger det en butikk som heter happyland og at det er utrolig billig for vogner.. en vennine av meg kjøpte en brio vogn der til 3000,- helt ny med alt tilbehør(parasoll,stellveske, myk bag, gode hjul osv) vognen koster 6000-7000 i norge mente hun.. er det noen som har erfaringer med den butikken?? bare lurer på om noen har vært der i det siste.

dere kan gå inn på siden:

www.happyland.se

klemmer fra babyboom25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte også en vogn der, og sparte godt over tusen kroner pluss valuta. Når den norske kronen er sterk sparer man fort veldig mye. Det er en kjempefin butikk med utvalg også i leker, klær og annet utstyr. Jeg har ofte ringt dit på forhånd for å forsikre meg om at jeg får den varen jeg skal ha tak i, evt. bedt dem holde av.

Svenskehandel lønner seg for de som ikke bor langt unna grensen. Kjøper man med litt mat osv på samme turen får man masse utbytte av turen og kan spare ytterligere noen kroner.

:)

Skrevet

hei.. takk for at du svarte.. da skal jeg ta meg en tur dit.. pleier å være i sverige for å kjøpe mat , ja man sparer en del kroner på det.. norge er utrolig dyrt.. liker sverige.. har til og med kjøpt meg klær der til graviditeten.. billigere på hm og cubus i sverige enn det er i norge... men takk igjen.. god sommer.. :)))

babyboom25

Skrevet

De har vist TFK jogster twist bag, sportsdel og begge regn trekkene til litt rundt 5500,- billigere en babyjungle.nl og norge, nork pris nærmer den se 8000,-

Skrevet

Masse bra vogner og utstyr på happyland. Servicen er også bra, men bare når du kjøper noe. Så fort du har noe klager eller reklamasjoner så er det veldig vanskelig. Litt synd for man sparer faktisk mye penger på å handle der.

Jeg venter fortsatt på sportsvogntrekket til brio kombi vogna mi som ble stygg etter 4 mnd bruk. Og de bestilte nytt og har fortsatt ikke fått det. Det er snart 1 år siden i september.Utrolig :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...