nick39 Skrevet 20. juni 2007 #26 Skrevet 20. juni 2007 Våre barn er forsikret og det samme er jeg og min mann. Jeg trodde det var noe som alle gjorde.
-MtG- Skrevet 20. juni 2007 #27 Skrevet 20. juni 2007 ACE Barnetrygghet+ er gratis den første måneden! Deretter koster det bare kr. 79,- per måned hvis du har ett barn, og kr. 129,- per måned om du har flere. Fakturagebyret er bare kr. 11,- Et bedre tilbud skal du lete lenge etter. Forsikringsavtalen gjelder i ett år av gangen. Ingen helseerklæring Alt som behøves for at dine barn skal bli forsikret er at du klikker på knappen for bestillingsskjema, fyller ut alle feltene og trykker på SEND. Forsikringen trer i kraft så snart vi har mottatt skjemaet. Du vil etter kort tid få tilsendt forsikringsbevis og vilkår. Du får en omfattende forsikringsdekning Skulle ulykken være ute, får du inntil kr. 2.000.000 kontant. I tillegg er det flere muligheter for ytterligere erstatning. Se oversikten nedenfor og fullstendige vilkår for flere detaljer. Erstatningen beregnes ut fra skadens omfang. For å avgjøre hvor stor skaden er, benyttes Sosialdepartementets tabeller for invaliditet. 2.000.000,00 kontant om ulykken skulle være ute. Skulle ditt barn bli alvorlig skadet i en ulykke trenger du ekstra penger for å sikre fremtiden. 200.000,00 i støtte til ombygging av boligen. En invalidisering kan bli lettere å leve med dersom forholdene blir lagt til rette. 500,00 i dagpenger ved innleggelse på sykehus. Det blir ingen økonomisk belastning å ha barn på sykehus. 100.000,00 til kosmetiske operasjoner. Mange ganger er det mulig å fjerne de synlige sporene etter en ulykke. 10.000,00 til behandling av tannskader. Barn er viltre, og til tannskader er det lite eller ingen ting å få fra Trygdekontoret. 150.000,00 kontant ved en kreftdiagnose. Kreft er en stor påkjenning for hele familien. Et kontanttilskudd gjør livet litt lettere. Dette er forsikringen jeg har bestilt. Lillegutt ble over 8 mnd før jeg fikk somlet meg til det. Jeg har ikke fått forsikringspapirene enda så jeg har ikke fått lest alt med liten skrift, men jeg har hørt at det er denne forsikringen som ble kåret til best i test på tv2-hjelper deg. Håper du også velger å forsikre barna dine. Jeg hadde ikke så mye planer om det, men 79 kr i måneden merker man ikke, men forikringen kan kanskje være til god hjelp den dagen man trenger den.
Pudding06&Spirepire Skrevet 20. juni 2007 #28 Skrevet 20. juni 2007 Vurderte ACE men de dekker ikke sykdom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå