Gå til innhold

Skifter dere klær på den lille for hver lille gulpeflekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir jo ganske slitsomt i lengden... Tredje gangen i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm,kommer ann på hvor mye liksom det da.

om det bare er litt så tørker jeg det heller bare bort..

Blir mye i lengda og skulle skifte for hver lille gulp.

Skrevet

Nå gulper ikke tuppa så mye. Men da mini var liten gulpet han hele tiden, store mengder også:-) Om det bare kom litt på han så tørket jeg det bare bort, men om han ble ordentlig våt så skiftet jeg. Og ja, det gikk mange skift om dagen:-)

Skifter på dem før vi drar ut og slikt om de er skitne. Tuppa griser grøt og middag over hele seg når hun spiser og drar vi på besøk til noen så skifter jeg bestandig slik at hun har på seg rent tøy:-)

Skrevet

Blir hun ordentlig våt, og det lukter SURT, skifter jeg. Men, er dey bare en flekk skifter jeg ikke.

Skrevet

Vel, her er sjelden flekkene særlig små... jeg skifter ofte, fordi jeg ikke liker at hun er våt. Våte barn kan fort bli kalde - og syke.

Skrevet

Skifter selvfølgelig hvis han blir ordentlig våt, men en flekk ved halsen på body'en er vel ikke så nøye.

Skrevet

Nå gulper de heldigvis mindre, men de var noen skikkelige gulpeunger! Jeg skifta når de var våte, men var det bare en liten flekk lot jeg det være.

Hadde jeg skifta for hver gulpeflekk så hadde jeg ikke kunne gjort annet. De gulpa rett etter pupp, litt etter, lenge etter osv.

I vinter brukte jeg kortarma ullbody under, da ble de ikke kalde om de hadde gulpa litt. Kanskje litt lat, ja, men veldig lur ;-)

Skrevet

Hvis det er store mengder så skifter jeg. Og hvis det lukter innmari surt skifter jeg også... Er ikke særlig gla i den gulp-lukta.... Huff a meg! Men selvfølgelig - småe flekker får bare være!

Skrevet

Ungene mine tåler ikke ull mot kroppen... så jeg var nødt til å skifte ofte, hehe :) Hadde de tålt ull ville jeg gjort akkurat det samme, svanine :)

Skrevet

Martine kaster opp 24-7, så nei, jeg skifter IKKE hver gang hun gulper. Men i snitt skifter jeg nok klær på henne 5 ganger hver dag. Og de gangene jeg skifter er hun veldig skitten. Bruker ull slik at hun ikke blir så kald og jeg har det ekstra varmt i stua pga. dette.

Skrevet

jeg fikk som tips å bruke smekke...har ikke prøvd selv enda, men...

Skrevet

Det hjelper ikke særlig mye det heller! Min lille sitter på fanget mitt med smekke på, og gulper rett ned på ermet sitt, eller på fanget. Og Hipp middagsmat på glass lager virkelig flekker!

Skrevet

Jepp, HIPP kan det med å lage flekker :-) Har sendt maaange klær til mora mi for å få bort flekker. Hun er flekkedronninga, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...