Gå til innhold

sykemld.Virkelig på felgen her.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte til legen min i går. Fikk en sykemld på sekundet. Trenger 3 dager for å hente meg inn igjen her...Har vanvittig dårlig samvittighet overfor jobben, men det hjelper jo ikke at jeg er skikkelig sliten...

Skal ikke være lett med full jobb, en 1 åring, gravid, lavt stoffskife, og et stort beist av en hund som skal ha tur.hehe.

Normalt går alt dette helt fint, men nå har min mann vært bortreist med jobben i 1 mnd.

Så jeg fått ikke mulighet til å hente meg inn igjen i helgene heller. Hun står jo opp kl halv 6 hver dag hun.Jeg sover jo om natten men pga at jeg er utslitt så sover jeg veldig dårlig.Drømmer mye og er oppe for å tisse flere ganger...Er ikke noe artig å komme hjem fra jobb helt utslitt for så å ikke ha kreftet til å leke med min datter engang.

Så i dag leverte jeg datteren min til dagmamma og så skal jeg legge meg i badekaret og sove før jeg henter henne igjen.Da er jeg i kjempe form så kan vi leke masse...

Er det mange andre som har gått så langt at dem trenger noen dager for å hente seg inn igjen?

Jeg likte ikke i det hele tatt å ringe sjefen å si at jeg er sykemld.huff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare såvidt begynt å jobbe igjen, så har ikke kommet dithen enda. Men kommer helt klart til å gjøre det hvis jeg trenger det!

Når du i tillegg er gravid så synes jeg ikke det er noe rart i det hele tatt. Jeg var sykemeldt store deler av sv.skapet mitt, og da hadde jeg ikke en liten å ta meg av i tillegg!

Slapp av m god samvittighet, ingen tjener på at du blir helt nedkjørt.

Skrevet

skjønner godt at du blir sliten jeg.. men kan ikke mannen din slutte å reise så masse vekk da? jeg personlig syns man må prioritere anderledes når man får barn..kan ikke ha en jobb der man tjener masse penger fordi man reiser masse osv.. tenk hvor slitsomt det blir for dere om et år da..når du har en baby og en 2 åring + en hund

Skrevet

Jeg er enig med deg anonym.

Men min mann har egentlig ikke en jobb hvor han reiser mye.Litt blir det, men ikke mye. Det er av og til , mens nå disse 5 ukene måtte han ta et kurs og det blir kun levert i Frankriket.

Føler jeg ikke kan nekte det siden han trenger det kurset. Men det kommer til å bli bedre, prosjektet der nede er snart over. Vi jobber begge i forsvaret så vi tjener ikke så utolig mye..( men klarer oss godt)

Han får egenltig ikke noe ekstra i lønn for å være der heller, så det er ikke derfor han tar kurset.. Jeg får bare overleve og kommer til å holde tilbake p ådet at han skal reise..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...