Gå til innhold

Huff.. syns ikke den moten med tights (eller åssen det skrives) er noe fint..

Anbefalte innlegg

Skrevet

men når har jeg måtte gå til innkjøp av det selv.. Tørr ikke gå i bare skjørt pga. stygge strekkmerker nedover på leggene..:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men glemte og skreve: Hva syns du?

Skrevet

Hvis du ikke syns det er fint syns jeg du skal drite i strekkemerkene dine og gå kun i skjørt...

Vi andre blåser i dine strekkmerker.. så hvorfor skal ikke du? =)

Skrevet

Hehe bra svar!

Men blir nå allikevel slik at man tenker på de derre strekkmerkene da!

Skrevet

Helt ærlig,så synes jeg noen strekkmerker på leggene er vesentlig finere enn tights-moten. Nå kan det jo hende jeg tråkker på noen tær, men det får heller være. :)

Måtte ta meg sammen for å ikke le da to unge jenter på sikkert rundt 14 passerte med kritthvite tights og miniminimale olashortser. Noe av det mest fjollete jeg har sett på lenge :)

Skrevet

synes det er fint med tights jeg :)

Skrevet

jeg brukte tights som liten.. og ALDRI mer ser så dumt ut under skjørt å sånt.. uff... var jo sånn åttitalls mote det der..

Skrevet

jeg syns det er helt grusomt jeg og, fysj!!! hører til 80- tidlig 90- tallet, og ingen tilhenger av den moten der..

nå er jeg ei heller en moteslave, men går i det jeg liker i stedet for å gå i det alle andre går... vil føle meg vel i de klea jeg går i!

Skrevet

Jeg får grøsninger og flashback til da jeg var 13 og det var lignende mote...så jeg synes ikke det er så fryktelig fint med tights. Jeg har selv masse fine strekkmerker jeg viser fram både her og der på kroppen. For å være helt ærlig tror jeg det er jeg selv som legger best merke til dem :)

Skrevet

Synes det er litt tøft jeg. Spesielt ønsker jeg tunikaene som brukes til velkommen. Veldig behagelig i forhold til kroppen som ikke er helt som 'før', og amme-vennlig :o)

Vi må nok bare godta at de er sommerens hit i år- slik er det alltid, uvant til å begynne med, men så går man å kjøper allikevel. .

Skrevet

søsteren min hadde på seg tights og kort kort kjole, jeg ymtet frempå at det så muligens litt vulgært ut. Hun syntes ikke det, for neste dag dukket hun opp i kritt hvit tights med rynke legg under knærne og med blonder, og over hadde hun en liten heklekjole......

Dama er snart 30: Mottoet hennes er mote er mote, og da skal det brukes. Jaja, svært mulig hun vil gremmes når hun ser bilder av seg selv ....hehe

Skrevet

Jeg synes det ser helt horribelt ut, men jeg har begynt å bli varmere i trøya (eller thightsen kanskje?!) for jeg er veldig glad i tunikaer! Og i 30+ er kanskje thights litt mer behagelig enn jeans?!

Skrevet

Jeg syns slike tights er fint jeg da..

Skrevet

Liker det jeg, men det kler ikke meg så jeg kan desverre ikkegå i det..

Skrevet

syns ogsaa tunikamoten er kjempebra. syns ikke det er pent i det hele tatt, hverken med tights eller tunika, men er man slapp i fisken saa er det godt med slike moter. dessuten er tights god for en annen ting...jeg har aldri likt aa gaa i kjole fordi at jeg sitter som ei ku saa folk kan se rett opp. tights loeste det problemet! :)

Skrevet

Syns det er veldigt fint jeg. Går mye i det. Kjempe behagelig i tillegg. Kansje det er flest "eldre" som ikke synst noe om det?:)

Skrevet

Jeg syns ikke noe om det og jeg er 22 .. hehe ikke en av de "eldre" regner jeg med...

Skrevet

nope. er seff noen "yngre" og som ikke liker det.:)

Men tror nok det er flest eldre,men men hver sin smak.:)

Skrevet

jeg er 25 og liker det ikke! men tunika er fint

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...