Gå til innhold

sitter her og gråter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter å ha lest VG nett om barnehjemmet i Irak med fullt av avmagrede barn!! Jeg blir så SINT SINT!! hvordan kan noen være så grusomme mot små forsvarsløse barn! Jeg blir helt kvalm jeg.. hva kan man gjøre?? fy f for en jævelig verden vi lever i!! det er så trist at vi har det så bar og klager over småting mens barn rundt om i verden har det så vondt - blir det aldri bedre!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gråt i går jeg også..det er helt ufattelig..Staakrs små barn..får vondt inni meg

Skrevet

Det er helt forfærdelig!!! Selv det ordet blir for mildt! Uforståelig at noen kan idetheltatt skade et forsvarsløst barn! Jeg har rett og slett ikke ord for for grusomt det er! Satt med frokosten da jeg leste det på vg..resten av frokostn får vente.. fikk ikke ned en bit til.

Jeg håper di skyldige får en staff som overgår det di har påført barna maksimalt!!!!

Skrevet

JA jeg så det på nyhetene i går, ble skikkelig uvel jeg :-( Jeg blir så utrolig forbanna ogg provosert når jeg hører og ser sånne ting! Ble ikke noe mindre hissig da jeg leste om den pedofil ringen som hadde blitt funnet! Mere psyke mennesker skal man faen i meg lete lenge etter !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...