Gjest Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Å jeg hadde glemt hvor morro det var..Den beveget seg masse, kjempeaktiv.Legen sa at den var frisk og rask..2 armer og 2 ben Hjertelyd var 150. Ingen tegn til Downs.Han mente jeg kom til å få et normalt svangerskap og at babyen var helt normal ) Jeg er 11 uker og 4 dager på vei i dag Han sa det ikke var normalt å kjenne liv så tidlig, men jeg har en liten aktiv en hehe... Termin blir da 7 Januar 2008
3småskatter:0) Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Så kjekt at vi har samme termin....Blir spennende om vi får samme dag:0) Hvordan er formen din da? Symptomene mine har ikke tenkt å slippe taket med det første tror jeg. Gleder meg til det forsvinner. I mine tidligere svangerskap har de begynt å forsvinne når jeg har vært 13 uker....håper det gjør det denne gangen også. Gleder meg til å følge deg videre i svangerskapet:0) Klem:0)
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Hei ) Formen er veldig bra..har bare vært kvalm de 4 første dagene i svangerskapet:) Så jeg er superheldig..Med sønnen min var jeg kvalm hele tiden..Har mye luft i magen, kjenner det "presser" på sidene..Også kjenner jeg denne "dirringen" da..aww helt fantastisk Matlyst har jeg nesten ikke i det hele tatt, noe som er litt dumt..Orker bare to spiseskjeer av middagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå