Gå til innhold

Kvalm til de grader..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...har de siste tre dagene blitt helt utslått av kvalme. Sliter med å få i meg mat, og er helt elendig stort sett hele dagen. Sitter her å vurderer om jeg orker å gå på jobb i dag. Jobber i barnehage. Er dere hjemme pga kvalme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff stakkars deg..Jeg har vært heldig denne gangen..Bare vært kvalm 3 dager i løpet av snart 12 uker. Du får trøste deg med at det går over..Spis grønt eple uten skall, tørre Marie kjeks....Har ingen matlyst jeg heller..

Skrevet

Jeg er hjemme pga av kvalme og trøtthet. Fått sm til 5. juli. Orker ingenting om dagen. Ligger i sofaen og enten sover eller ser på tv, eller sitter på nett.

Skrevet

Jeg er hjemme pga kvalme...sykemeldt frem til 6. juli..kaster pp nesten hele tiden,best å sove for da kjenner man det ikke.jeg jobber også i barnehage og orker ikke tanken på lukten fra bleiene.

Skrevet

Å huffda, trøsteklem til deg og dere andre som har det slik også.

Skjønner ikke hvordan man skulle klart å jobbe i en slik situasjon.

Jeg ble også kvalm de lux for 3 dager siden.

Men er hjemmeværende,hadde ikke klart å bevege meg ut døren jeg heller,spydd som bare det idag fra kl 04.Har kjøpt slike seaband,men de hjalp ikke meg,ikke mariekjeks,el ritzkjeks heller,fikk tak i ingefær-tabletter ista da jeg kroket meg til Ul.Kvalmen ga seg litt en kort periode hos legen, da jeg fikk sett tassen,og hørt hjertet,glemte liksom alt ubehag akkurat da...Så slo det til igjen.. sukk..

Skulle virkelig ønske at det fantes noe som hjalp slik kvalme sånn skikkelig med en gang..

Tvi tvi til dere andre med kvalme her, livet er herlig ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...