78mod Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 jenta på 6 mnd legger seg ca 1930. Tidligere våknet hun sånn i 03-04 tiden, fikk mat og sovnet igjen med en gang. Nå våkner hun sånn i 05-0530 tiden, og er veldig våken. Ikke sånn supersulten heller, så våkner ikke direkte av sult tror jeg. Men da sovner hun ikke igjen før det er gått ca 1 time. Bør jeg late som om det er natt, ikke snakke og skru på lys? Har lest at barnet nå bør lære å sove i 11-12 timer. (evt. med litt mat da) Jeg er selvsagt veldig trøtt kl 05!! Eller vil hun sove lenger når hun blir litt større?
monztah Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Ja, jeg ville latet som om det er natt, sagt minst mulig og håpet på at hun skjønte tegninga så å si. Og jeg ville gjette at det er en fase som vil gå over, har hatt flere sånne litt rare faser med snuppa.
Canari Skrevet 1. juli 2007 #3 Skrevet 1. juli 2007 har lest at babyer på ca 6 mnd i gj.snitt sover ca 14 timer, hvorav 10 om natten og 4 om dagen. Mi jente sover ca 12 timer, 10 om natten (og da er hun ikke intr i å sove mer den natten, sover da ca 20.00-06.00 (Såå kjedelig for mamma som er b-menneske). er forskjell på babyene, og det er ikke alle som kommer til å sove 11-12 t om natten - selv om jeg håper hun skal sove lengre ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå