Gå til innhold

hva er dette?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

i går og i dag har jeg hatt vondt i venstre eggstokk..jeg tror hvertfall det er eggstokken, er rett ved venstre hoftekam. ikke kjempevondt, bare litt, det kommer og går.. kan dette være et tegn på graviditet? jeg tenkte litt på om det kan være en cyste, men jeg tar p-piller og da får man vel ikke så lett cyster?? og jeg har aldri kjent når jeg har eggløsning så tviler på at det er det jeg kjenner nå..

hva annet kan det være?

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

de kan være en cyste. eg hadde cyste på venstre eggstokk men eg merket den kun når eg hadde sex med mannen min, de gjore vondt. men eg viste ikke at de var en cyste før den sprakk å eg måtte til UL.

for å være ærlig me deg så kan du få cyste kver gang du har hatt eggløsning. ei venninne av min mor sa at hu hadde hatt de kver måned å den sprakk kver måned og, så slyttet hun på p-pillene så gikk alt fint igjen. fikk mensen rett ette den sprakk. nå har eg ventet på tanten igjen, første mens ette den sprakk va 2.juni å nå har eg enda ikke fått mens igjen. pleier å være 28 dager fra første mens dag til andre mens dag men ser ikke ut som den kommer til meg på ei stund. for har ikke tegn til den. eg e berre varm heile tiden å sliten å trøtt men får ikke sove på dagen samme hvor trøtt eg er:(

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...