Gå til innhold

Endelig!!

majea

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig fått endret profilen min...Tiden flyr virkelig med to små i hus!! Men fy for en herlig tid, selv om det til tider er slitsomt... Samboer begynte å jobbe igjen etter 1 uke hjemme, så jeg har stort sett vært alene på dagtid.....Men det har gått bra, begynner å komme ordentlig i rutiner osv, deilig! Samboer skal ha 3 uker perm om 1,5 uke, da skal vi kose oss! Mine tvillinger ble født 17.mai, da var jeg 38+4 uker på vei og ble satt igang...En tøff fødsel med vakum på begge, men det er glemt nå...Mesteparten ihvertfall!! Gutta var store og fine, 2919 og 3100...Så det blir ca 6 kg barn i magen, sykt å tenke på...Men det gikk! Morkaka hadde vokst sammen til en stor, og veide 1,3 kg...Rart det var tungt på slutten??

Gled dere alle sammen, det er herlig!!!!!!!!!!!

Fortsetter under...

Gratulerer med to store flotte gutter og flotte navn:o)godt det gikk bra tilslutt selv om det var en tøff fødsel.Har spurt etter deg på dg.Jeg synes det tok så lang tid og begynte og lure om noe hadde gått galt,men her er jo alt i skjønneste orden.Har så lyst på en liten jente også jeg da,men det er jo ikke sikkert det blir jente uansett og 3 barn blir mye.Men kos deg med guttene dine og ha en flott sommer:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...