Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 20. juni 2007 #1 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har hele veien fått overraskende blikk da jeg har fortalt at jeg venter barn, men nå begynner jeg å få kommentarer på hvor stor mage jeg har! Plutselig kom den og jeg føler meg stor og veldig gravid. Uvant, men litt kjekt også. :-)
mynona fødte 290907 Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Samme her også, ingen som har sett jeg har vært gravid før den siste uken egentlig. Moro at det begynner å vises litt! :-)
-83. oktob.baby Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Samme her. Er i uke 26 og er plutselig blitt så stor. Har og fått mange kommentarer på at jeg "plutselig er blitt så gravid". -syns det er flott. Heller det enn å bare se feit ut:)
gopia22 Skrevet 9. juli 2007 #4 Skrevet 9. juli 2007 hehe... samme her... e i uke 27 å der kom d en mage som vises.... har vært dumt før at alle ble sjokkert da æ sa at æ va gravid alle spurte mæ kor e no magen hen? bli litt frustrert.... føler mæ litt større
sol_okt07 Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Magen kom veldig sent hos meg også, kanskje en liten eksplosjon rundt uke 24/25. Men jeg er fortsatt ikke av de største, så får også litt overraskende blikk når jeg sier at jeg er seks...ja SEKS måneder på vei. Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå