Gå til innhold

åååå HERREGUUUD! jeg blir gal snart.. babyen vår roer seg BARE om hun får ligge på meg/kose med meg. om hun sovner og jeg legger hun i senga/vogna vokner huntvert, og gråter trøstesløst helt til hun kommer til meg igjen (hjelper IKKE at pap

Anbefalte innlegg

Skrevet

når skal jeg få avlastning da liksom?? pupper og ammer rikelig altså, hjelper ikke om hun er stapp mett og har rapt og fått tørr fin bleie- er rolig og fornøyd, og sovner på meg- men som sagt, med EN gang jeg legger hun fra meg begynner skrikinga... og da vil hun ikke ha pupp heller når jeg tilbyr det- nei, vil bare ligge på meg for å sove- men herregud, jeg makter virkelig ikke å ha henne PÅ meg 24 timer i døgnet heller da... huff... sukk... blir helt fra meg her... tar meg time-outs da, stikker utenfor i 5 min så jeg ikke hører henne ( OG DA ER HUN MED PAPPAEN SIN, bare så ingen tror jeg går fra henne) kommer inn igjen med ny giv og nermest med en gang jeg tar i henne slutter hun å grine igjen....

men jeg vil hvile uten baby på meg da... får jo ikke sovet med hun oppå meg :((

er det ikke noen som har en "mirakelkur" der ute da??? pliiiiiiiiiiizzzzzzz!! ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er jenta di da? Ikke så gammel tenker jeg:) Husk at hun holder på åbli vandt til livet utenfor magen og at hunhelt sikkert søker trygghetsfølelse og nærkontakt. Hun blir helt sikkert fort nok mer selvstendig, så bare la hun være så nær nå som hun tydelig trenger det. Lillemannen min var også slik i starten, han sov bare på meg. Og jeg lot han og etterhvert som han vokste litt sovnet han bedre for seg selv. Har du foressten prøvd å trille tur i vognanår hun er skikkelig trøtt,men ikke vil legge seg ned alene? Det hjalp lillemann og han sov i flere timer i vogna etter en trilletur. :)

Skrevet

Åhhhh...gjett om jeg kjenner meg igjen da.

Nå vet jeg ikke hvor gammel gullet ditt er, men slik var snuppa mi også i starten. Jeg var rimelig fortvilet en periode, fikk ikke gjort noe hjemme, fikk ikke spist en brødskive en gang uten at jeg måtte holde på henne.

Men jeg tenkte som så, det er bare for en periode, hun blir større hun også. En dag kommer hun til å være for stor til å ville kose sånn som nå, og da kommer jeg til å savne den tiden hun virkelig trengte meg.

Jeg satte ting litt på hold, holdt oss inne og bare koste oss.

Jeg rigget meg til i sofaen med dyne, blader, drikke og fjernkontroll og så koste, puppet og sov vi om hverandre.

Fikk som sagt ikke gjort noe som helst, men har ei venninne som ble reddningen for meg. Hun kjøpte meg nemlig et elastisk bæresjal i bursdagsgave.

Åhh... for en forskjell det ble i hverdagen.

Knyttet på meg Ina og fikk gjort alt jeg ville hjemme mens hun hang fremme på magen min og sov.

Kan love deg at vi var godt fornøyde begge to da ja.

Jeg anbefaler deg å kjøpe et bæresjal eller noe i den dur.

Da blir hverdagen en helt annen, deilig å ha begge hendene fri.

Og ellers kan jeg bare si at det går seg til, det er bare for en periode.

Lykke til i hvertfall.

Skrevet

Sønn vår var sånn frem til han var 5 uker, da gav det seg.

Skrevet

Hva om pappa legger din skjorte (en brukt en, men din lukt) over sin mage og legger snuppa opppå der igjen. Mulig hun føler seg trygg når hun kjenner lukten av mammaen sin...

Verdt et forsøk, men aner ikke om det hjelper;)

Skrevet

så greie dere r:)) tusen takk for råd og tips:))

skal bestille meg bæresjal, har faktisk tenkt på det siden jeg var høygravid... får få fingen ut nå da:))

Skrevet

Ville bare si at JA, kjøp deg sjal. Det er gull. Hender snuppa bare blir fornøyd med meg enda (2,5 mnd), og daknyter jeg henne på meg. Da sovner hun med en gang. Lykke til.

Skrevet

åkei,jeg trodde det nettstedet hette tettinntil.no- men funker ikke det herfra vertfall:)

hvor får jeg bestillt sjal hen da?

Skrevet

Adr. er www.tettinntill.com. Ligger linker til nettbutikker inne der.

Skrevet

vet du hva?........ ... ?? jeg kopierte linken din der, og da kom jeg til en side med masse linker til hoteller i forskjellige land...??? hotel seoul og et på route 66 osv??! lurer på om det er maskina mi som er helt fucked ... ? lukter ugler her...

forstår ikke...

Skrevet

Jeg har også slitt med nettsiden til tettinntil! Jeg bestilte sjal fra vidunderbarn.no, et amazonas antige tror jeg det het (vevd, 100% bomull), men det finnes jo mange som er bra! Men på vidunderbarn slet jeg litt med å få sendt mail, så det lureste er å ikke trykke på linken til kontakt, men bare skrive ned email adr og sende den fra din private mail hvis du skjønner! Så er du sikker på at de får den! Og de er raske med levering! Et bæresjal burde alle spedbarnsforeldre ha ;-) Bruker det kjempemasse, er absolutt en lur investering! De selger også ensfarga bæresjal i 100% lin på baansull.no!

Lykke til!

Skrevet

adressen er : www.tettinntil.com

jeg har sino bæresjal fra Looma (elastisk bæresjal, greit å knyte), bestilte fra Lotusbarn. rask levering:) Baby sover som bare det når jeg bærer henne i det (protesterer litt først før Zzzzzzzz)- godt egnet til nyfødte. Lykke til!

Skrevet

Høres ut som hos meg!! hehe

Må nok bare slenge meg på resten og si at kjøp ett bæresjal! Jeg har snuppa på 2 uker på magen store deler av dagen, det er nesten eneste måten jeg får gjort ting og tatt meg av storesøster.. Det vil bokstavelig talt gi deg en ny hverdag!

Skrevet

Vil også anbefale sino bæresjal fra www.lotusbarn.no! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...