Gå til innhold

oii nå er det ikke lenge til

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

da var jeg hjemme.. dustelege:( vel hun vil vente til mandag med å bestemme hva som skal gjøres siden det ikke er modent inni der enda, hun håper det skal bli det til mandag da... så får man se hva hun finner ut da, imens må jeg bare gå å ha vondt eller ta meg en paracet (yeah right)..

ellers så fant de ut at jeg er i startfasen av en svangerskapsforgiftning så heldigvis blir jeg uansett ikke nødt til å gå overtid.. pga bena og det:) så da må jeg smøre meg med tålmodighet og vente i spenning til mandag:/

Annonse

Uff, så kjipt for deg. Hvordan vet de at det er en begynnende svangerskapsforgiftning? Har det noen sammenheng med ødemene, eller misforstår jeg alt? Ta en paracet, ja,- det hjelper sikkert veldig! Du får kjøpe deg noen flere moreller, og ta en maske og nappe øyenbrynene mens du fremdeles har sjansen. Det blir sikkert noen lange dager til mandag. Jeg føler virkelig med deg.

ødemer, hodepine,eggehvite i urin og høyt blodtrykk, slik vet de det:S

skal ikke ta paracet så mye når man er gravid så står over den, den tar uansett bare en av ondtene så er ikke mye hjelp i.

hehe jepp sitter å spiser moreller nå etter å ha sovet noen timer, det var godt å få sovet litt:) håper på at dagene skal gå fort, mamma skal komme i helga og hjelpe meg shine leiligheten til lucas kommer så:) takk for det:) satser på at de etter ultralyd og alt på mandag gir klarsignal for fødsel:)

Bra at moren din kommer! Jeg hadde faktisk tenkt å foreslå at du kunne dra til henne i helga og la henne degge for deg, men det går vel ut på det samme. Du har stort morellbudsjett for tida, forstår jeg. He he. Moreller er naturens drops, mener nå jeg. YUUUmmy! Håper du klarer å holde ut litt til. Det er jo bra at bølla modnes litt til der inne, som legen sa.

hehe jeg får traumer om jeg oppholder meg for lenge hjemme der etter alt som skjedde da jeg bodde hjemme sist:P men er kjekt hun kommer å hjelper meg, føler meg virkelig ikke bra, føler jeg bare blir dårligere og dårligere så tror jeg fort blir å dra til lege om det ikke føles bedre i morgen.

hehe vel som mamma sier, det er ikke rart turbotrollet mitt ikke vil ut, han lever jo som eb konge inni magen med alt digget jeg spiser:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...