Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Del Skrevet 19. juni 2007 Hadde egentlig lagt meg, men måtte stå opp igjen og lette mitt hjerte for dere. Nesten på gråten! Har nettopp avslørt nyheten for mine nærmeste to ledere. Antydet muligheten for at jeg kanskje måtte i permisjon igjen om noen måneder, fordi jeg det var "noe" i magen.... og det var derfor jeg hadde vært en del til lege i det siste... Tilføyet at fortsatt var det mye usikkerhet rundt dette så det var ikke "offentlig", fordi det var en del undersøkelser som først skulle tas. Deres reaksjoner har ganske klare paralleller til Valla-saken. Og jeg er vantro. Nærmeste kollega ble sjokkert, da jeg betrodde meg om reaksjonene jeg ble møtt med. Trodde jeg skulle bli møtt med noe som minnet om gratulasjoner, som alminnelig høflighet, når noen annonserer et svangerskap. Men nei. Den ene lederen, en middelaldrende, radikal feminist, fikk seg til å spørre om det var et uhell! Mens den andre, en yngre mann, svarte som motsvar til mine forbehold om usikkerhet at jeg ihvertfall inntil videre blir stående på vaktlistene! Veldig optimistisk på mine vegne i forhold til forestående undersøkelser, kan vel det svaret tolkes som (ihvertfall av en nærtagende og bekymret gravid). Hva synes dere og hva er andres erfaringer? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9635581-deres-arbeidsgiveres-f%C3%B8rste-reaksjon/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå