Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Er det virkelig mulig at jeg kjenner noen sommerfuggelvinger der inne??? Og det er spesielt på den ene siden... Har jo ikke tarmer der fremme... hm... Noen flere med erfaringer??
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Sorry for å uroe deg, men en venninne aborterte faktisk i tolvte uke og jeg selv i tiende. Men jeg krysser fingrene for deg!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Du må unnskylde så mye min nøkterne realisme i forrige svar. Jeg hadde bare skumlest innlegget ditt. Regnet med at det gjaldt dine egne sommerfuglvinger over den fantastiske milepælen du hadde nådd! Antar vel nå at du siktet til om det var mulig å kjenne fosteret. På akkurat det feltet har jeg blitt lurt selv tidligere, har jeg trodd at jeg har kjent fosteret - men har kjent igjen samme følelsen etterpå, uten å ha vært gravid. Men det er spennende å kjenne etter! Lykke til med deg!!
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Jeg kjenner dirringer og det har jeg gjort i over 2 uker bå.. så ja det er tidlig men fullt mulig er 11 + 4
Engulknappvirrevirrevapp Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Utrolig hvor mange feige folk her, som skriver utidige innlegg og signerer med anonym... Synd du aborterte da Anonom, hvorfor ikke melde deg ut av forumet?
3småskatter:0) Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Heisann:0) Jeg har begynt å kjenne bevegelser og har kjent det i 1 uke nå. Jeg er 11+4 uker på vei i dag. Siden jeg har kjent dette før så vet jeg med sikkerhet at det er bevegelser jeg kjenner. Det er en helt ubeskrivelig følelse som må nytes:0) Klem:0)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 ehhh..du som svarte meg først...jeg var ikke usikker på om jeg hadde mistet eller ei... Dette dreide seg kun om det virkelig var mulig å kjenne liv såååå tidlig... Nesten som man hele tiden blir minnet på at her er det stoooore sjanser for å miste... Når alt kommer til alt er det ikke såååå ofte det skjer...!!!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 oopppssss...der så jeg svar nr 2...hehe...jammen var det ikke bare skumlest...jaja...det var no godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå