Gå til innhold

finnes det pen amme bh???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i bryllup og skal se litt pen ut. lurer derfor på om det finnes pene amme bh'er??? + at jeg er i grunn lei av den halvgrå, (var hvit en gang) slitte, stygge saken med kjempe breie stropper... sukk...(hva gjør man vel ikke for babyen sin....he he he)

Noen som vet???

Skrevet

Lindex har noen rimelige i blonder!!!! Flere farger til og med!!!

Skrevet

wow, da tar jeg med visa kortet mitt dit i morra :-)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med kappahl sin! den er med bøyler. koster 149 kr:)

Skrevet

Nei, det er opp og vedtatt, alle ammebher er sjuskete.

Årsak; puppene skal kun friste baby og ikke mannebein så lenge man ammer;)

Skrevet

bruker vanlige bh-er selvom jeg ammer jeg...ble så lei de stygge greiene..hehe..er da ikke så vanskelig å dra ned bhen litt=)

Skrevet

hvite og svarte på kaphal til 129,

Skrevet

lindex har noen fine som er UTROLIG behagelige på, swegmark.. beste bh'ene jeg noen gang har hatt!!

Skrevet

Nei, man skal visst se litt kjerring ut. Og ingen amme-BHer har spiler, så det begrenser veldig hvor pene de får blitt.

Bruk en vanlig BH i stedet, litt mer upraktisk men helt greit for en dag.

Skrevet

de blondesakene på kapahl har spiler.. kjempefine, og gode å ha på ;)

Skrevet

tillab: hva om babyene har tidlig utviklet motesans? Kan en sjuskete amme-bh være forklarende ved brystvegring?

Skrevet

Helt klart ka-ping!

Eller feil farge, er ikke bare vi voksne som ikke synes uthvasket gårhvitt er smågrellt!

"åååånei, der er den fæle greia igjen, jeg snur meg vek, rømmerømme!"

Skrevet

Det fins amme-bh'er med spiler :)

Skrevet

Jeg var kjempefornøyd med amme bh fra Kappahl. Fine, gode og med spiler.

Skrevet

Fine, men neppe i riktig størrelse... Jeg er stuck med Anita-bh'er til over 600kr pr stk.

Skrevet

lindex har veldig fine og gode... de er vatterte også... litt ekstra beskyttelse for nipplene..:-)

Skrevet

LOL, ler så jeg griner her. I så fall er bebisen min både farge- og moteblind, for jeg har sånne grelle utvaska bh'er. Siden størrelsen min ikke er å få tak i hvor som helst og det gjerne koster en formue når jeg finner en passende ammebh (jeg er jo tross alt ikke millionær), så har jeg brukt de samme siden fødselen av nå :)

Skrevet

Hvis du bor i Oslo er Lalinan et veldig bra sted. De har masse lekre ammebher, men desverre ingen i min størrelse. I min størrelse hadde de kun en modell og den ser ut som om den er beregnet på bestemors smak ;)

Skrevet

Jeg har kjøpt noen veldig pene, på Lindex - de er fra Triumph, tror jeg, med spiler og blonder. Mener å huske at de var litt dyrere - rundt fem hundre kroner stykket. Veldig holdbare!

Skrevet

Bruker bare Lindex sine ammebh'er. De er rimelige og greie. Har både Swegmark, de med blonder og de vatterte, så jeg kan bytte litt på.

Skrevet

hvor høyt i str går de?

Skrevet

Hm, det er jeg litt usikker på. Nå har ikke jeg verdens største pupper, så c-cup holder for meg. Har liksom ikke lagt merke til de andre størrelsene. Noen andre som vet?

Skrevet

Jeg har kjøpt noen veldig pene med blonder og spiler på smartklubb faktisk:) Jeg har kjøpt disse i d-cup og de passer her selvom jeg må bruke e-cup i ammebh'er fra lindex. De finnes i hvit, rosa og sort.

Skrevet

hvor høyt går de med spiler på kappahl opp i?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...