Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Jeg har termin i dag, 19. juni. Venter nr 4. Pga tidlligere fødselsopplevelser, så gruer jeg meg noe vannvittig til smertene.. Har angstanfall hver kveld og natt. Kan noen fortelle meg hvordan og når fødselen starter, og hvordan sånn ca den vil bli? Lang, kort? Please!
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 hei nå hadde jeg hverken fødselsdato eller nick.....så jeg skal ikke garantere....men det ser helt greit ut....får opp et kort som sier du bekymrer deg unødig.....og et godt lykke kort.....9 begre som alltid dukker opp når ting går bra!!!!!..........nøyaktig når får jeg ikke opp....fordi kortene ikke ville bekrefte...men fikk opp 2-3 dager så kanskje innen 23. juni da??.... uansett lykke til......prøv å visualisere fødselen...... visualisering har bedre eff på idrettsutøvere teknisk sett enn fysisk trening.....jobb med å erstatte de gamle bildene med nye possitive....gjenta visualiseringen morgen og kveld fram til fødsel.....si til deg selv daglig at den fødsel blir bra og at du klarer deg fint.... lykke til....
Krin Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Støtter Rama73...... hun har helt rett du engster deg helt unødvendig. Jeg tror oxo 23 juni vil bli en stor dag for dere=)))))) Du må prøve å tenke positivt det hjelper. Fødselen vil gå veldig bra=)))))) Masse lykke til....... Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå