Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 er det vanlig at symptomer forsvinner? Har hatt veldig vondt i puppene hele tiden, og kvalme de siste 2 dager. har hatt lys rosa utflod i noen dager og vondt når vi har sex.... Nå er ikke puppene så vonde lenger og kvalmen er borte. er 6 uker på vei. Er dette vanlig??? hadde en ma i februar, så er litt nervøs....
Erisa* Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Ofte kan det variere litt fra dag til dag hvor sterkt påvirket man er, uten at det er noe unormalt. Forstår at du er bekymret pga MA, men det trenger ikke bety at du har en ny MA! Godt mulig at kvalmen er der igjen i morgen og puppene vonde som aldri før:)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 tusen takk for svar:) Blir jo litt overhysterisk kanskje. får håpe de vonde puppene er tilbake i morgen, men kvalmen klarer jeg meg foruten:)
Erisa* Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Hysteri og graviditet er to sider av samme sak her i gården:) så jeg forstår deg godt. Har hatt en SA selv, og følt hjertet stoppe noen ganger når jeg har sett en dråpe blod på papiret... Men alt går bra, har vært til ultralyd og fått se. Kan jo hende du kan få ul du også om noen uker? Er greit når man har mistet før, for da blir nervene litt ekstra voldsomme... Ønsker deg ømme pupper og ukvalme dager videre:)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 he he he:) takk for det:) Skal på ul om ca 1 uke så da håper jeg å se en liten spire med ett sterkt hjerte:) Masse lykke til videre i svangerskapet til deg også
sikat Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 her i gården kommer i allefall symptomene i bølger! Noen dager går jeg og klemmer forsiktig på puppene hele tiden for å kjenne om de er ømme De siste dagene har jeg ikke kjent noe spesielt verken til kvalme eller ømme pupper, men fikk det igejn for fullt i morrest(og tror faktisk puppene har blitt litt større over natta og! (bh'en har ihvertfall blitt litt i trangeste laget....)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #7 Skrevet 20. juni 2007 skulle ikke vært så redd for at symptomene ble borte, for i dag våknet jeg av kvalmen og puppene verker:) jeg klemmer også på puppene en gang i blandt for å se om de fortsatt er vonde:) he he he:) man blir jo litt rar av alt som skjer med kroppen nå da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå