Gjest Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 hei..tenker på hvilken vogn jeg vil ha (når jeg bare blir gravid da,hehe) vil ha en stor og god kombivogn, da vi ikke bor i by og lite inn/ut av bil..som tåler vær og vind.. har bestemt at det blir en av disse goe og store vognene med det første (simo,brio,emmaljunga o.l) har alltid likt brio,men en venninne og søstern har de,og sliter med denne kalesja etter en stund..sliter på og holder seg ikke helt oppe til slutt...veldig dumt. men hvordan er det med emmaljunga sin kombi?? eller forsåvidt sportsvogner, noen som har erfaringer med de kalesjene??
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 simo har ordentlige kalesjer, og brio sin kombi... har hørt flere med kalesje trøbbel. Et viktig punkt hos meg og...
Bellanotte Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Jeg har brio kombi 2006 modell og har ingen problemer med kalesjen. Er derimot litt i tyngste laget syntes jeg da, men en utrolig flott babyvogn.
ALIICE Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Har Brio duo 2006 modell. Kalesjen er fortsatt helt super! Hvis den blir "slapp" er det bare å stramme den med et skrujern på hver side, så er den som ny=) Brio duo er også den letteste av simo, emmaljunga og Brio kombi. Ungen min blir snart 2 år og vi bruker den fortsatt daglig!
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 noen som har erfaring med emmaljunga sin kombi da? har lyst på en litt stor/tung vogn..har en teutonia mistral(2006) mod,som jeg får av søstern etter et års tid,så blir liksom bare til babyvogn og en stund etter det. synes emmaljunga er veldig fin ,men kan ikke regulere håndtak opp/ned etter høyde..det er dumt.
Pudding06&Spirepire Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Brio kombi: Har vært KNALL FORNØYD med vogna så lang, men for en mnd. siden begynte kalesja og gli ned (bakover). Har vært ute med umbrakonøkkel og skrudd til, men kort tur senere er den like "JALLA". Dette skal jeg nå klage på. Vogna er tung å løfte inn i bil ol. Men den er god og stødig! Passet veldig fint til min jente som var født i Desember. Lykke til i jakten på den perfekte vogn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå