hund&barn@fullrulle Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Jeg skal på hundeutstilling på leangen isbane på lørdag... Finnes det noen fin campingplass i nærheten av den? Er det vanskelig å finne dit når man egentlig kan veien e6 rett forbi Trondheim?? He he.
yinyang Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Kommer du fra nord eller sør? E6 går rett gjennom Trondheim, og rett forbi Leangen... Camping... Må vel bli Vikhammer da, som er litt ut av byen - nordover. Se på kartet du. Slå opp på Gule sider, kart, Leangen, og se der, og se på Vikhammer...Print ut. God Tur:)
yinyang Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Hvis du vet av IKEA her i Trondheim, så er det nermeste nabo til Leangen Travbane/Ishall...
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Øysand Camping AS Øysand, 7224 Melhus 72 87 24 15 Ligger rett ved stranden.Rett før du kommer til Trondheim. Fint område å lufte hund i :-) Hvilken rase hund har du?
hund&barn@fullrulle Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2007 Den jeg skal stille er en coton de tulear. Hvor langt blir det til leangen fra den campingen da?
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Ca 20 minutter tenker jeg.
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 kanskje 25+- minutt vil jeg mene,men noen andre som kjører sel.(kjører ikke) som vet mer eksakt?
hund&barn@fullrulle Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. juni 2007 Ok, og det er den nærmeste?? Ja, får ta en vurderingsrunde i morra. Kan bo på utstillingsområdet men blir uten strøm da. HAr med to barn også så strøm hadde vært ok. Ikke minst til føner om bikkja sku møkke seg til
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 19. juni 2007 #10 Skrevet 19. juni 2007 Slipper å kjøre gjennim sentrum. Bare følg skilt til Narvik helt til skilt til Tunga eller Lade. Sujekket bilder på nettet av rasen din. Nydelige hunder! Vi har en wheaten terrier selv, men gidder ikke å dra på utstillinger. Men kanskje vi skal dra og se på?
hund&barn@fullrulle Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. juni 2007 Takk. Det er en veldig fin rase. Faktisk ganske robust for å være så liten for det er terrierblod i den også Vi er ikke så ofte på utstilling heller. Hun har noe utstillingsfeil, og har mest hund for kos og selskap men artig en gang i blant. Må komme å se på ja. Vi skal i ringen kl 12 på lørdag og mener det var ring 9 Sto i veibeskrivelsen at vi skulle følge omkjøringsvei (?) frem til et scandic hotell og derfra var det skiltet. Mener de e6 da? Ikke inn i sentrum liksom... Får sjekke kart på gule sider eller noe. Ellers har vi gps da, så skal vel klare oss.
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 19. juni 2007 #12 Skrevet 19. juni 2007 Da bør de oppdatere veibeskrivelsen sin, for Scandic hotell sluttet å være Scandic hotell for lenge siden.... :-) Leilighter og Kiwi-butikk der nå. Ca 5 år siden det var hotell der nå kanskje? Men du finner nok frem. Skulle jeg ha kjørt dit selv så ville jeg ha tatt av mot Lade (skiltet), kjørt inn til Ikea men ikke svingt inn på parkeingsplassen men kjørt videre rett frem og til venstre bak Ikea ligger Leangen. Vi var på utstilling da Hårek (som han jo selfølgelig heter) var to år. Da var han så dårlig i magen at han laget en lang brun stripe i ringen etter sambo som dro han avgårde etter seg. Snakk om flau matmor som sprang inn i ringen for å tørke opp, Ble ikke noen 1. premie den dagen nei :-)
hund&barn@fullrulle Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 19. juni 2007 he he. Da får man litt skrekken ja, men dere får prøve igjen så kanskje det blir bedre minner. Mimmi har to cert (små som det heter) og vi er ute etter et kennel klubb cert så hun blir champion... Det er ikke noen lett oppgave, og det er vel 10 sånne utstillinger i året i Norge så da må man reise litt i allefall. Såpass lenge siden det var hotell ja. Ganske flaut.... Det er ingen forskjell på leangen travbane, ishall eller isbane?? Isbane står det i papirene.... Høres greit ut å finne skilting lade og se ikea da, så om det er så enkelt er det greit. he he.
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 19. juni 2007 #14 Skrevet 19. juni 2007 Forskjell på trav og ishockey :-) Lykke til på lørdag! Blir nok champion vet du.
hund&barn@fullrulle Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 19. juni 2007 He he he, vet det er forskjell på det da, men tenkte om det er på samme området ??? Så vi ikke står på travbanen når vi skal på isbanen Hi hi Og thanks, vi håper jo på championat.
mayaya Skrevet 19. juni 2007 #16 Skrevet 19. juni 2007 Nærmest Trondheim ligger jo Flakk camping da.. :-)
mayaya Skrevet 19. juni 2007 #17 Skrevet 19. juni 2007 Himmel, jeg kom til å sende.. Flakk camping ligger ti kilometer fra sentrum. Det tar max 25 minutter å kjøre til Leangen herfra. Jeg bor like ved campen og jobber på Leangen selv.. :-p
hund&barn@fullrulle Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #18 Skrevet 19. juni 2007 Takk. Den campingen så kjedeligere ut utfra nettsiden men... Blir jo evt st.hans feiring på camping da He he. Og ut fra det de sier er tiden inn til leangen ishall/travbane/ishall den samme,,,
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 19. juni 2007 #19 Skrevet 19. juni 2007 Kjempefint på Flakk også.
mayaya Skrevet 19. juni 2007 #20 Skrevet 19. juni 2007 *fnis* jeg kjenner han som har laget nettsiden, det skal jeg jammen si til han.. hehe.. Nei, den er ikke akkurat laget i år da, for å si det sånn.. Høhø.. Men det er superfint her altså, ligger helt nede i vannkanten og har ei lita strand. Pleier som regel være et st hans bål der også. Og så ligger det ei lita kro rett ved, dersom man trenger mat etc.
yinyang Skrevet 20. juni 2007 #22 Skrevet 20. juni 2007 Sjekk med vandrehjemmet, det er ikke så langt unna.. Et par km2 kanskje.. Ligger på Rosenborg. Spør om du kan ha hund der. De har billige rom m frokost Ellers er jeg sikker på at det er kortere vei ut avbyen på vei E6 nord, at det er camping der... Men husker hva det heter!! Ved sjøen, før den såkalte Storsand camping. Den er jo og fin da forresten... Tar vel 15 minutter dit og.. http://www.storsandcamping.no/
Gjest Skrevet 20. juni 2007 #23 Skrevet 20. juni 2007 Er det ikke campingplass på Sandmoen lengre da? Det er jo rett ved E6...
yinyang Skrevet 20. juni 2007 #24 Skrevet 20. juni 2007 Joda det er vel camping der ennå, men de bruker endel til innvandrere, nesten som asylmottak, har jeg hørt. Eller er det slutt på det? (NB! Ikke at jeg har noe i mot det, for all del...) Jeg ville fortsatt dratt nordover... Sandmoen er finest Like langt å kjøre å kjøre som til Flakk. Og Leangen ligger jo på "den" siden av byen..
yinyang Skrevet 20. juni 2007 #25 Skrevet 20. juni 2007 etpar km2... haha, var litt trøtt kl 6 i morges jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå