Gå til innhold

Carena tvilling/søskenvongn - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer en Carena tvilling/søskenvogn (vet ikke helt hva mer den heter :) til to tette barn - en toåring og en nyfødt.

Noen som har erfaringer med dette? Er det plass til mykbag i denne vogna? Har mykbag fra teutonia.

Tenker kun å bruke den til småturer i byen etc. Er klar over at den sikkert ikke er helmax på alle punkter.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt vogna,og den var helt grei! Jeg hadde mykbag,ikke noe problem.

Men skal du bruke den til turer i byen,ville jeg nok gått for et med svingbart forhjul for den er tung å svinge med.Jeg gikk endel lange turer,og der var Carena-vogna grei.

Villesett på enten GT safari tvillingvogna,eller Babytravel sin.Der kan du ha den nyfødte mot deg,mens den største kan kikke fremover.Og doble svingbare hjul foran.Billig er den også.

Skrevet

Bruker denne vogna til 2 åring og nyfødt. Vil vel si at du får det du betaler for, men det er du jo klar over. positivt er at toåringen både sitter og ligger fint, det går helt fint med softbag, bøylen foran er avtagbar o kalesjen er stor og dekker fint. Negativt er at det er litt åpent til minstemann, vogna er litt tung å trille (blir sikkert verre når mini blir større) også at den virker som den har en tendens til å tippe bakover. Men til småturer er den helt fin, jeg bruker den til og fra barnehage og er fornøyd med vogna. Mye bedre enn å bare ha et ståbrett til størstemann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...