Bellamora Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 fikk brunt og lyserosa på papiret da jeg tørket meg etter do besøk i efta... ble så redd. kom ikke mer, men er litt rosa på papiret når jeg tørker meg enda.. dro til legevakten men der var det ikke mye hjelp å få, kan være sa men han mente det ikke var det siden det ikke var så mye og hadde så lite smerter... får forhåpentligvis fastlege time imorra. noen som har opplevd dette eller??
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Jeg vil ikke tro at litt utflod er det samme som blod. Tror legen din har rett i att det ikke er noe farlig. Også er det jo så utrolig mye som skjer i kroppen i alle fall der i magen,så om det kommer utflod i forskjellige farger så er det bare utflod. Tenk positivt
Evighåper Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Skjønner deg veldig godt!!! Jeg opplevde det samme i uke 6. Det holdt på noen dager, ble bort og kom tilbake .. Jeg var på UL i uke 7 og alt var helt bra! Legen forklarte det med irriterte slimhinner ved livmortappen. Nå er jeg 9+4 og det har holdt seg borte siden den gangen. Lykke til og håper at det ikke er fare på ferde.. Men man skal selvsagt være obs hvis du får store smerter!
Erisa* Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Så lenge det er bare litt lyserosa på papiret, og det ikke varer flere dager, så kan det like godt bare være et blodkar som har sprukket i skjeden eller på livmortappen for eksempel. Jeg hadde en spontanabort, det begynte med brun utflod, gikk mer og mer over til blod, varte i flere uker. Denne gangen har jeg også hatt en liten blødning når jeg var ca 6 uker på vei, det var ganske likt som det du beskriver, varte i tre dager, og så gikk det over. Nå er jeg 9+4, og var til ul for en uke siden, alt så perfekt ut:) Så det ser ut som at det går helt bra med meg, blødning til tross:) Så lenge blødningen ikke øker og du ikke får smerter, kan du prøve å ta det med ro:) Lykke til!
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Jeg har akkurat det samme...begynte for ca 1 uke siden. dro på legevakten, men der var det bare en dust som ikke var til hjelp... Jeg har fortsatt lys rosa utflod og nå var det en dråpe blod der også. Har hørt at det er helt vanlig å blø i 1.trimester og så lenge det ikke er mye og smerter så er det nok ikke farlig. Skal på UL 28.6 så da håper jeg å se ett lite hjerte banke:) Er 6+1 idag. Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 Hold deg ihvertfall unna badekar og bading, ikke løft tungt og hold mannen din på armlengdes hold. Disse rådene fikk jeg i et tidligere svangerskap. Etter noe blødning tidlig i svangerskapet, oppsøke jeg privatklinikk og fikk foretatt tidlig ultralyd. Fulgte rådene til veis ende, bortsettfra siste natten av svangerskapet, da jeg la meg i badekaret for å lindre det jeg trodde var kynnere en uke før termin, men som vel egentlig var begynnende veer, og som ble etterfulgt av litt blodslim i trusen (ergo burde jeg ikke ha badet, hvis jeg hadde oppdaget blodslimet på forhånd) Men alt gikk bare bra med mor og barn!
Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 Det begynte slik til meg også... Å jeg mistet, var 7+2. Smertene kom litt etter litt og de ble kraftige! Og da ble også blødningene også større. Lykke til.
Bellamora Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. juni 2007 ingen forandringer idag...fortsatt litt lyserosa når jeg tørker meg.. er ikke noe optimistisk, og det er helt utrolig hvordan man kan gå fra så lykkelig til så lei seg. vi har venta så lenge (2.5 år) på å bli gravide og når det endelig lykkes så skal ikke lykken vare lenger.... skal til fastlege for en underlivsundersøkelse, han kunne se på livmormunnen om det var abort eller ikke...... dette kan bli en helsvart dag....
Miraculix Skrevet 20. juni 2007 #11 Skrevet 20. juni 2007 Uff, vil bare ønske deg masser av lykke til.. Så lenge det ikke er en diger blødning har jeg tro på at alt er fint..! Men igjen; lykke til - er aldri moro sånt noe....
sikat Skrevet 20. juni 2007 #12 Skrevet 20. juni 2007 krysser fingrene for deg! Hadde en blødning med litt friskt rødt blod for 14 dager siden, og har hatt litt brun utflod i over en uke etterpå. Legen sa det ikke var noe å bekymre seg for, og nå har det gitt seg helt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå