november prinsessa + 1 i magen Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Jeg var på butikken å skulle kjøpe litt dessert til veslejenta mi. Tok det første jeg såg og betalte. Når jeg kommer hjem ser jeg at det er eple,banan og jorbær i den.. Lurte veldig siden vi ikke skal spise jorbær når vi ammer. Men ho fikk smake siden de selger det må det nå være trygt.. Snakket med min tante som er helsesøster,og ho sa at jeg måtte for all del ikke gi henne det. Ser også at de selger med eple,banan og melk.. Men melk skal de jo ikke ha før de er eldre..... Dette synest jeg er veldig irriterende. Burde ikke vært lov å selge slike ting!!
ScaryMama Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Den melken som er i barnemat er behandlet på lik linje som mme så den kan babyer trygt få i seg. Jeg gir Nikolai jordbær, både på glass og ferske. Men man bør unngå det hvis man har allergi i familien, hvis ikke så er det bare å prøve seg frem.
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Jeg spurte også helsesøster om dette, og hun sa d ik var farlig..
november prinsessa + 1 i magen Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2007 Ok.. Har ingen alergi i familien.. Så da prøver jeg forsiktig.. Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå