Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Får to tette og har lyst på en OTH søskenvogn. Til dere som har denne, hva med bagen, den så jo bare helt knøttliten ut? Kanskje lang nok, men bred? Jeg har en OTH singel fra før av så kjenner "konseptet" til vognen, men ble bare veldig usikker når jeg så bagen. Erfaring mottas med takk. Og forresten, hvilken farge syns dere er finest? :-)
allegodetingertre Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Du får vel kjøpt både to enkle eller en dobbel bag til OTH? Den doble er stor, bredere enn to single så vidt jeg vet. Jeg synes den mosegrønne er fin, likeså brun eller sort.
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Digger den brune - chocolate! Bagen er kanskje litt liten, men den er større en Quinny sin Dreami-bag f.eks... Hadde den til førstemann, og den holdt da over vinteren til han var et halvår, og det holdt det! Synes det er ok med litt intim og tett bag til minsten.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Ja jeg tror vi går for denne, trenger den som søskenvogn og trenger dermed kun en bag. Vet jo at sittedelen er helt super. Syns bare bagen så noe så innmari smal ut, men det går vel greit. Det er jo bare noen mnd den skal ligge der uansett, selv om vi også får et høstbarn så det trengs en pose oppi også. Lurer også litt på chocolate fargen... fin med lyseblått eller rosa til, men har ikke helt bestemt meg. Litt gøy med andre farger enn de tradisjonelle blå eller sorte vognene, selv om de kanskje er mer lettsolgte på bruktmarkedet etterpå? Syns også plomme var fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå