Gå til innhold

Til dere som venter høst/vinterbarn og valg av vogn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg har både en Simo Duo og nå også en Bugaboo så vil jeg si litt om disse vognene. Jeg hadde aldri kjøpt en Bugaboo til høst/vinterbarn fordi: vognen er veldig lav så selv om man kan regulere styret så vil barnet ligge lavt i forhold til bakken og der er det jo kaldere. I tillegg er det glipper mellom kalesjen og bagen slik at det kommer mye kald luft inn. Dette kan da ikke være bra for små babyer. Nå har jeg ikke trillet Bugabooen på snø enda, men det kan ikke være bra, men det er selvsagt mulig at det hjelper veldig med de nye vinterhjulene. Bagen er lang, faktisk lengre en Simoen, men smalere. Dvs. vanskelig med brede, store poser. Er ikke i tvil om at Simo hvertfall var bedre for meg vinterstid. Den er tung, med stødig og veldig god demping. Skal du derimot bære bagen en del er sikkert Simo kombi et bedre valg. Vognen er så og si vind og vandtett og en alle tiders vintervogn. Og ikke minst: selges for 3500 nå på Babyshop! Ikke verst , da kan en heller kjøpe en annen sportstrille senere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig med deg ang simo vogna er super som vintervogn!! annen vogn kan man jo kjøpe seinere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...