Snupi76 Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Åhhhh - jeg er så innmari lei meg, jeg hadde glemt hele greia! Jeg tilgir aldri meg selv. Jeg har seriøst anfall av gravid-bomullshjerne. &%¤!! Sorry - det var IKKE meningen å glemme dere. også jeg som hadde gledet meg så innmari til å treffe dere også! Jeg er oppriktig lei meg og håper ikke dere er altfor sinte på meg - jeg vet jo at jeg har tatt opp plass for andre som har ønsket å være med på treff. Jel lover å være mer med neste gang.... må vel skrive en lapp og henge foran på panna da... hjelpes meg. Håper dere har hatt en herlig kveld sammen ihvertfall! Hilsen
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Hei Snupi76... Nei, vi er ikke sure.... Vi hadde det kjempekoselig, var 5 stk og har satt opp nytt treff 16. juli (ligger på Bim-treff sidene). Så ny mulighet da ;(
Legekjærringa Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Jeg fikk heller ikke vært med :0( Ga bort plassen min til en annen som pleier å være med. Jeg måtte til Sverige og ble dessverre dårlig av turen. Neste gang blir jeg garantert med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå