Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 er dere fornøyd med vognen? Har lyst å kjøpe ny vogn til minsten. Ser at mange vogner er til salgs på finn, er det noen spesiell grunn til det? Noen sier det er dårlig kvalitet, stemmer det? Lyst på svar fra dere quinny-brukere:)
ScaryMama Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Jeg er egentlig kjempe fornøyd med min. Den er god kvalitet og er også testvinner. Jeg skal legge min ut for salg nå men det er fordi jeg har lyst på ny, har gått lei denne og vil prøve noe nytt. Men det er ikke fordi jeg er misfornøyd med den altså!
mamman te Vetle og Alma Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 kjempefornøyd med min. men den er litt smal, så kanskje de vokser ut av den ettersom de blir større.. Kan kanskje tippe over litt lett siden det er en trehjuling. Men slik er det med de fleste trehjulingene:)
Fisk med CV Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Har kjøpt meg en Quinny Buzz som andrevogn. Super-duper som byvogn, men ingen fjæring i den, så funker dårlig på grusvei.
Murmeline Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Quinny Comfort her, kjøpte den fordi jeg ville ha en vogn med snurrehjul, og litt mindre i bil. Brukte den fra jenta mi var 3-4 mnd med flat rygg og vendt mot meg. Byttet den ut i en ikke-vendbar nå, da jeg ikke trenger å ha henne mot meg lenger. Hvis du er ute etter 3hjul og vendbar, er denne super!!!!
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Jeg er ganske fornøyd, kan jeg si. Positivt: Den er veldig lett og god å trille og snur omtrent rundt på en femøring. Bagen og sportsdelen er veldig lett å ta av og sette på igjen. For å være en duo tror jeg bagen regnes som veldig lett å ta av og løfte med seg. Godt med håndbrems Babyen sitter stødig og bra i sportsdelen, som kan snus begge veier Låsbart forhjul Så og si full liggestilling på sportsdelen (var viktig for oss) Negativt: Har vært litt slarkete i hjulene, måtte skru til eikene, så var det ok igjen Synes kalesjen på sportsdelen er "kneppete", men det er egentlig ikke så farlig, han sover godt likevel Ikke noe særlig fjæring i vogna, kan ikke vugge den som f.eks. en Simo Bred vogn, kommer ikke inn alle dører Alt i alt er jeg ganske fornøyd og kommer nok til å beholde den til nestemann. Tror det er noe pos. og neg. med alle vogner og denne har det meste jeg synes er bra å ha ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå