Gå til innhold

Synes dere att andre har søte babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi mødre er litt rare, fedre også tenker jeg:) Jeg har kun sett få babyer som jeg tenker er skjønne, ja gjerne skjønnere enn min. De fleste ser jo ikke så pene ut...Men jeg er så oppegående at jeg tenker att "slik tenker de fleste foreldre":) Så i andres øyne er ikke min baby særlig fin, regner jeg med:)

Mannen min kommenterer ofte til meg: "er det bare vi som har babyer som ser skapelige ut?" Til andre sier vi ikke det altså!!!

"Lyger" dere til andre foreldre og sier att babyen er søt viss den ikke er det? Teller ikke med viss foreldrene sier : "er han ikke søt"? Da må en jo si "ja" :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns de aller aller fleste babyer er til å spise opp :)

Men, klart man syns sin egen er helt spesiell, og det er jo alle barn for sine foreldre, besteforeldre etc..

Skrevet

Tja, det er vel slik med oss alle at noen er "finere" enn andre. Men når det gjelder babyer så blir det litt annerledes, de aller fleste er skjønne nettopp fordi de er babyer. Men jeg har sett babyer som har vært søtere enn andre. Ei venninne har en jente som er nesten 3 mnd eldre enn min gutt, og hun har jeg hele tiden synes at er bare så utrolig søt!

Skrevet

Jeg synes alle babyer er søte jeg, men selvsagt er mine egne vakrest, mend et syns vel alle om sine!

Skrevet

Hehehehehe...

Synest de fleste beibier er sjønne og da sier jeg det, men ikke alle og da holler jeg kjæft.

Synest selvsagt min baby er den vakreste av dem alle, og har fundert litt på dette om det bare er vi som synest det siden han er vår, eller er han virkelig det? Har kommet frem til at han virkelig er det!

Skrevet

Min baby er penest av alle! Det er mange som sier det, hun er virkelig pen...

Men jeg syns at de fleste baby er kjempesøte og til å spise opp :)

Skrevet

Å, ja!:) Alle babyer er søte!-til å spise opp rett og slett, men selvfølgelig trekker min det lengste strået..noe som ikke er unaturlig.

Skrevet

syns andre babyer er pene, men ikke er like nydelig som min!!!

og må innrømme at det er ikke alle jeg syns er like "vakre"...

Skrevet

Noen babyer ser litt rare ut, så hvis noen spør om de er søte, så lyver jeg så det renner ;o)

Forøvrig er de fleste helt nusselige, men ingen er finere enn gutten vår - selvfølgelig... He, he....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...