Gå til innhold

To tette?

Ballettmelk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker på nr.2....snuppa er bare 15 mnd., men vi har alltid sagt at vi vil ha to tette. Tror det kan bli slitsomt, men moro!

Hvor lang tid tok det før dere ble gravid med nr.1, og var nr.2 på plass like lett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,med nr 1 ble jeg gravid 4 mnd etter pille slutt,med nr 2 ble jeg gravid PÅ pillen,hehe.. 2 år og sju mnd mellom de. nr 3 (ny far) gravid etter 3 år,nr 4 1 år etter og nå med nr 5 8 mnd etter.. altså gutta er10,7,snart 3 og 13 mnd :)

Skrevet

Jeg ble gravid med nr 1 på p-piller, nr 2 fikk jeg etter 3 år og nr 3 fikk jeg etter 2 og et halvt år etter. Er ikke gravid ennå. Håper på nr 4.

Skrevet

De to minste gutta mine er det 14 mnd mellom. Helt topp, de har masse glede av hverandre, og jeg synes bare det er deilig at de har en lekekamerat i broren sin, det gjør det faktisk enklere.

Helt topp.

Skrevet

Eldstemann var 7 mnd. når jeg ble gravid med nummer to. Det har vært tøft med to små (16 mndrs mellomrom), men nå som de er 2 og 3 år begynner vi å få hodet over vann. Enn så lenge, i hvertfall, for i januar kommer nummer 3!

Skrevet

Jeg ble i utgangspunktet gravid da førstemann var 5 mnd. Da skulle det vært 13 mnd mellom dem, men det barnet mistet jeg dessverre i uke 14.Nå er jeg gravid igjen og hvis alt går bra denne gangen, så blir det 22 mnd mellom dem, og det føler jeg er en veldig fin aldersforskjell. Nesten 2 år. Vi har ikke brukt noen form for prevensjon siden jeg fødte 1. mann så her lot vi skjebnen styre. Det tok 6 mnd å bli gravid med 1. mann, 5 mnd med den vi mistet og ca 6mnd med den lille jeg nå bærer på. Sett i gang med prøvingen! :-)

Skrevet

Ja kanskje vi bare må hoppe i det....he-he

Snuppa kom på første forsøk, så det kan jo hende at vi får en spire om ikke så lenge! Men vi venter nok et par måneder til..

Skrevet

jeg ble gravid når eldste var 3mnd.så mine to er det nøyaktig 12måneder imellom.har vert veldig travelt til tide siden samboeren min er mye borte med jobben.men de har hatt mye glede av hverandre.nå er de 3 og 4år,så nå begynner de å roe seg litt.men husk,de har dobbel fantasi:):)

• 2 uker senere...
Skrevet

Mine gutter er det 18 mnd mellom og den nye babyen som er på tur har jeg også fått termin med 18 mnd etter den som nå er yngst. Men denne bayen som kommer i feb. blir den siste. er vist veldig fruktbar i den tiden at de kommer 18 mnd i mellom. Søsteren min har alle barna 2,5 år i mellom.

Skrevet

Hei...har du ork og muligeter til å få de tette så gå for det!! de får så stor glede av hverandre etterhvert!

Jeg har tre store gutter nå på 21, 20 og snart 18 år. De er verdens

beste venner, passer på hverandre!

nå har jeg ny samboer og vi fikk ei jente som nå er 3 år så en gutt på 9mnd, fant ut nå at vi skal ha en til i februar:)

så hopp i det!

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...