ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Jenta mi på 14 mnd får morsmelk morgen og kveld. Har nesten ikke drukket kumelk, siden jeg ammer. Hvis noen skal passe henne over natta, bør de gi henne flaske med mme eller kumelk da? Bare lurer på om 200 ml kumelk blir litt mye av gangen, når hun ikke er vant med det?
Bare jeg er meg :o) Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Jeg gikk rett over til kumelk på mini uten problem.Han er glad i melk og koser seg veldig når jeg varmer den litt på flaska om kvelden.Jeg ville nok ikke kjøpt mme når hun er så stor nei....))
Expat Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Det er aldri noe i veien med mme på store barn da... Men kumelk går sikkert bra. Vi blander 60% kumelk med 40% vann fra vannkokeren i flaska, da reduseres proteininnholdet litt og det er bedre ihht tørste og sånn...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2007 Ok, da vet jeg det! Har 2 porsjonspk. med NAN stående, så da bruker vi opp det iallefall! Takker så mye :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå